بهترین کافه برای صبحانه در تهران

5/5 - (1 امتیاز)

اگر اهل خوردن صبحانه هستید و دوست دارید روز خود را با یک غذای لذیذ و دلچسب آغاز کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه‌های سطح شهر تهران بزنید. برخی از کافه‌ها منوی ویژه صبحانه دارند و غذاهای متنوعی را در این منو قرار می‌دهند. در این مقاله بهترین کافه برای صبحانه در تهران را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم.

بهترین کافه برای صبحانه در تهران

کافه سبوس

کافه سبوس

سبوس، اولین گزینه‌ایست که به عنوان بهترین کافه برای صبحانه در تهران معرفی می‌کنیم. این کافه در شمال تهران قرار دارد و از جمله محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین کافه‌های این منطقه محسوب می‎شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کافه سبوس، پخت نان در کافه است. برای صبحانه می‌توانید انواع املت، لوبیا و بیکن را سفارش دهید و به همراه نان گرم و تازه نوش‌جان کنید. اگر اهل شیرینی‌جات هستید انواع کیک، شیرینی، پنکیک، وافل و فرنچ‌تست‌های خوشمزه کافه سبوس نیز انتخاب مناسبی برای گزینه صبحانه است.

آدرس: چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگ‌راه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف

کافه ژوان

کافه ژوان

اگر به دنبال بهترین کافه برای صبحانه در تهران هستید، حتما سری به کافه ژوان در شهرک غرب بزنید. این کافه منوی بسیار متنوعی دارد و انواع صبحانه‌های ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و … را برای مشتریان آماده می‌کند. کافه ژوان دارای 2 فضای سرپوشیده و سرباز می‌باشد و دکوراسیونی بسیار جذاب و دوست‌داشتنی دارد. این کافه محبوبیت زیادی دارد و معمولا بسیار شلوغ است. بنابراین، اگر می‌خواهید حتما صبحانه خود را در کافه ژوان نوش‌جان کنید، از روز قبل تماس بگیرید و رزرو میز را انجام دهید.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، بلوار دریا

کافه لیبریکا

کافه لیبریکا

اگر کارمند هستید و دوست دارید قبل از رفتن به سر کار در یکی از کافه‌های خوب تهران صبحانه بخورید، کافه لیبریکا بهترین انتخاب است. این کافه کار خود را از ساعت 7 صبح شروع می‌کند و گزینه‌ای مناسب برای قرارهای کاری محسوب می‎شود. لیبریکا دکوراسیونی ساده و در عین حال جذاب دارد و به سبک بوهمیان طراحی شده است. منوی صبحانه این کافه گزینه‌های محدودی دارد و شامل نیمرو، املت ایرانی، سوسیس و صبحانه انگلیسی می‌‏باشد.

آدرس: خیابان کلاهدوز، بین اختیاریه و دیباجی، پلاک ۷

کافه ابژه

کافه ابژه

ابژه گزینه دیگری است که در لیست بهترین کافه برای صبحانه در تهران قرار می‌گیرد. این کافه منویی جذاب دارد و صبحانه‌های خوش‌رنگ و لعابی را برای مشتریان سرو می‌کند. در کافه ابژه می‌توانید غذاهایی چون ناپ اگ، اسکرمبل اگ، پاپای، تست بوقلمون، تست آووکادو و صبحانه ایرلندی را سفارش دهید و یک وعده غذایی لذیذ و خوشمزه نوش‌جان کنید. این کافه فضای گرم و دلنشینی را برای مهمانان خود فراهم کرده و دکوراسیونی جذاب و زیبا دارد.

آدرس: بزرگ‌راه کردستان، خیابان زاینده‌رود غربی، مجتمع پارک پرنس، طبقه همکف، واحد ۱۴

کافه دایس

کافه دایس

دایس را می‌توان یکی از لوکس‌ترین کافه‌های تهران معرفی کرد. این کافه فضایی متفاوت و خاص دارد و غذاها را به شکلی زیبا و منحصربفرد تزئین می‌کند. از گزینه‏‌های موجود در منوی صبحانه کافه دایس می‎توان به کروسان شکلات و توت‌فرنگی، املت قارچ و بیکن، فرنچ تست کاراملی و انگلیس برک اشاره کرد. دسرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد این کافه نیز طرفداران زیادی دارند و یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های آن محسوب می‎شوند.

آدرس: خیابان کریم‌خان، ابتدای خیابان میرزای شیرازی، نبش کوچه یکم

کافه دیوینا

کافه دیوینا

اگر به ‌دنبال یک کافه برای قرارهای خاص و عاشقانه هستید، کافه رستوران دیوینا را انتخاب کنید. دیوینا چیدمان فوق‌العاده‌ای دارد و حتی بشقاب غذا را به شکل بسیار زیبا و منحصربفرد تزئین می‌کند. در واقع شما قبل از این‌که یک صبحانه خوشمزه نوش‌جان کنید، یک اثر هنری بسیار زیبا را مشاهده می‌کنید. دیوینا منوی متنوعی دارد و غذاها را با کیفیتی بسیار بالا برای مشتریان خود آماده می‎کند. در این کافه رستوران علاوه بر صبحانه، می‌توانید وعده‌های غذایی دیگری چون ناهار، شام و عصرانه را نیز میل کنید و ساعات خوشی را پشت سر بگذارید.

آدرس: خیابان ولی‌‌عصر، خیابان فیاضی،‌ خیابان جلیل شهناز، بن‌بست اول،‌ پلاک ۱

کافه آولی

کافه آولی

آولی کافه دیگری است که در لیست بهترین کافه برای صبحانه در تهران قرار می‌دهیم. این کافه به سبک بوهمیان طراحی شده و چیدمانی جذاب و دلنشین دارد. کافه آولی به غذاهای فرنگی‌اش شهرت دارد و گزینه‌های خوشمزه‌ای را برای صبحانه آماده می‌کند. در منوی صبحانه این کافه می‌توانید انواع بشقاب‏‌های صبحانه، املت و … را ببینید و اگر دوست دارید کیک و شیرینی به همراه نوشیدنی گرم سفارش دهید. کافه آولی علاوه بر سالن پذیرایی، فضای باز نیز دارد و امکان خوردن صبحانه در یک محیط سرسبز و پرطراوت را برای مشتریان فراهم می‌کند.

آدرس: بلوار اندرزگو، خیابان علوی، پلاک ۲

کافه اوستریا

کافه اوستریا بهترین کافه برای صبحانه در تهران

اولین چیزی که در کافه اوستریا به چشم می‌آید، طراحی داخلی جذاب و متفاوت آن است. استفاده از رنگ طوسی در کنار سبز پاستیلی، زیبایی خاصی به محیط داده و کافه‌‏ای دنج و دلنشین ایجاد کرده است. علاوه بر این، فضای وسیع و گسترده کافه اوستریا حس راحتی بیشتری به مشتریان می‌دهد و این یکی از مهم‎ترین ویژگی‌های آن محسوب می‎شود. اوستریا غذاهای خوشمزه‌ای دارد و آن‌ها را با ظاهری جذاب برای مشتریان سرو می‌کند.

آدرس: سعادت‌آباد، میدان کاج، سرو شرقی، مارکیز، طبقه دوم

کافه روبرتو

کافه روبرتو بهترین کافه برای صبحانه در تهران

روبرتو را می‎توان بهترین کافه برای صبحانه در تهران معرفی کرد. چیزی که این کافه را از دیگر کافه‌های تهران متمایز می‌کند، طعم بی‌نظیر قهوه‌های آن است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خوشمزه بر پایه قهوه را سفارش دهید و با بالاترین کیفیت نوش‌جان کنید. منوی صبحانه کافه روبرتو گزینه‌های متنوعی دارد و به همراه نان گرم برای مشتریان سرو می‌شود. انواع نان، کیک و شیرینی موجود در منوی روبرتو در آشپزخانه همین کافه پخت می‌شوند و بسیار تازه هستند.

آدرس: پاسداران، بوستان دوم،‌ پلاک ۴

کافه بلاویستا

کافه بلاویستا

فضای زیبای بلاویستا، یکی از مهم‎‌ترین ویژگی‌های این کافه است. بلاویستا چندین بخش مختلف دارد و دارای فضای باز با دکور و آب‌نمایی بسیار زیبا می‌باشد. بخشی از فضای باز این کافه سقف متحرک دارد و با سیستم گرمایشی تجهیز شده است. بنابراین، اگر در فصل سرد سال هم به بلاویستا بروید، می‌توانید در این فضای جذاب بنشینید و یک  صبحانه دلچسب نوش‌جان کنید.

آدرس: شهرک‌ غرب، خیابان هرمزان، نبش پیروزان جنوبی، مرکز خرید باریس

حرف آخر

در این مقاله 10 مورد از بهترین کافه برای صبحانه در تهران را معرفی کردیم. کافه‌های معرفی شده محیطی جذاب، منویی متنوع و پرسنلی مجرب و بااخلاق دارند و یک روز خوب را برای مشتریان خود می‌سازند. این کافه‌ها محبوبیت زیادی دارند و معمولا شلوغ هستند. بنابراین، برای این‌که منتظر نمانید، بهتر است از شب قبل یک میز برای خود رزرو کند. اگر به این کافه‌ها مراجعه کرده‌اید، خوشحال می‌شویم نظرتان را بیان کنید و دیدگاه خود را با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.