بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

5/5 - (2 امتیاز)

اگر به دنبال یک رستوران خوب با موسیقی زنده در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را دنبال کنید. در این مقاله بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده را معرفی کرده و اطلاعات مختصری در مورد هریک از آن‎ها در اختیارتان قرار می‎دهیم.

بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده

لیست بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده در ادامه ببینید.

سفره‌خانه سنتی عالی قاپو

سفره‌خانه سنتی عالی قاپو یکی از بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده است. این رستوران به سبک معماری ایرانی طراحی شده و حال و هوای شهر اصفهان را برایتان تداعی می‎کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی مانند آبگوشت، انواع کباب، خورشت، پلو و … را سفارش دهید و در محیطی دنج و آرام در حالی که به موسیقی زنده گوش می‎دهید، نوش‌جان کنید. رستوران عالی قاپو فضای وسیعی دارد و برای دورهمی‌های خانوادگی و برگزاری مهمانی مناسب می‌باشد.

آدرس: تهران، خیابان حقانی، گاندی جنوبی

سفره‌خانه سنتی عالی قاپو

رستوران سنتی حوض‌خونه

حوض‌خونه گزینه دیگری است که در لیست بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده قرار می‎گیرد. این رستوران فضایی سنتی دارد و دارای یک حوض زیبا پر از ماهی می‎باشد. در حوض‌خونه می‌توانید انواع کباب را به همراه کته سفارش دهید و در کنار دیگر مخلفات نوش‌جان کنید. غذاهای این رستوران در سینی‎های مسی و کاسه‏‌های سفالی سرو می‎شوند و ظاهر بسیار جذابی دارند.

آدرس: تهران، خيابان ولی‌عصر، انتهای ضلع شمالی پارک ساعی، روبه‌روی خيابان ساعی يكم، پلاک ٢٣۶۶

رستوران سنتی حوض‌خونه

رستوران بین‌المللی خاقان

خاقان، یکی از مجلل‌ترین رستوران‌‏های تهران است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را دارد و دارای پیش‌غذاها و دسرهای متنوع نیز می‎باشد. انواع شربت، اسموتی، شیک و … از جمله نوشیدنی‎هایی است که می‎توانید در رستوران خاقان سفارش دهید و در یک محیط دنج، جذاب و شیک نوش‎جان کنید. طراحی داخلی رستوران بسیار هنرمندانه و با ظرافت انجام شده و چیدمان زیبایی دارد. رستوران بین‌المللی خاقان دارای یک محیط روباز نیز می‎باشد و برای قرارهای دوستانه و عاشقانه، دورهمی‌های خانوادگی، جلسات کاری و … پیشنهاد می‎شود.

آدرس: تهران، بلوار نلسون ماندلا، بلوار گلستان، انتهای بلوار گیتی

رستوران بین‌المللی خاقان

پیشنهاد مطالعه: بهترین اکبر جوجه تهران

رستوران سنتی شهربانو

رستوران سنتی شهربانو در مجتمع خلیج فارس، یکی از بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی، کباب، خورشت، سالاد و … را سرو می‎کند و علاوه بر وعده غذایی ناهار و شام، صبحانه نیز دارد. اگر بین ساعات ۲۰:۳۰ تا ۲۴ شب به این رستوران بروید، می‌توانید به اجرای موسیقی زنده در 5 سبک مختلف گوش دهید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبه‌روی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

رستوران سنتی شهربانو

رستوران باغ صبا

باغ صبا یک رستوران سنتی ایرانی است. این رستوران طراحی بسیار جذابی دارد و برای چیدمان آن نیز از میز و صندلی‌های سنتی و تخت‌های چوبی استفاده شده است. دیوارهای آجری، طاق‌ها و پنجره‌های رنگی این رستوران تصاویری از خانه‌های دوران قاجار را برایتان تداعی می‎کند و حس و حال متفاوتی به شما می‎دهد. غذاهای رستوران نیز متنوع و باکیفیت هستند و در ظروف ساده قدیمی سرو می‎شوند.

آدرس: تهران، شریعتی، روبه‌روی خیابان ملک

رستوران باغ صبا

رستوران شب‌های سرو

شب‌های سرو یک کافه رستوران است. این کافه رستوران فضایی دنج دارد و برای قرارهای کاری و دوستانه و دورهمی‌‏های خانوادگی پیشنهاد می‎شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی شامل انواع کباب، ماهی، پاستا، پیتزا، استیک و … را نوش‌جان کنید و در کنار آن نوشیدنی‏‌های گرم و سرد موردعلاقه خود را نیز سفارش دهید. رستوران شب‌های سرو هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا 11:۳۰ اجرای موسیقی زنده دارد.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، سرو غربی، بلوار پاک‌نژاد، پلاک 79

رستوران شب‌های سرو

رستوران ترمه

ترمه، یکی از بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده است. دیوارهای آجری، میز و صندلی‎های چوبی،  وسایل دکوری قدیمی، تابلوهای نقاشی و رومیزی‌های ترمه از جمله مواردی است که در طراحی داخلی این رستوران مورد استفاده قرار گرفته و فضایی سنتی و دلنشین را ایجاد کرده است. رستوران ترمه در یک هتل بزرگ قرار دارد و سالانه میزبان تعداد زیادی از مسافران خارجی می‌‏باشد. از این رو، در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای بین‌المللی متنوعی نیز دیده می‎شود. اجرای موسیقی زنده در رستوران ترمه از ساعت 19 شروع می‎شود و تا 24 شب ادامه دارد. بنابراین، اگر علاقه‌مند به اجرای زنده هستید، باید برای وعده غذایی شام برنامه‌ریزی کنید.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

رستوران ترمه

رستوران شبستان

شبستان رستوران دیگری است که در لیست بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده قرار می‎گیرد. این رستوران به سبک سنتی طراحی شده و در رده رستوران‏‌های گران قرار دارد. رستوران شبستان فضای مناسب برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی، مهمانی‌ها، جشن‏‌ها و همایش‌ها را در اختیار دارد و شرایط را برگزاری مراسم عقد و عروسی نیز فراهم می‏‌کند. اگر به قلیان عربی علاقه‌مند هستید، می‌توانید سالنی که برای این کار اختصاص داده شده است را رزرو کنید و ساعات خوشی را در کنار خانواده و دوستان خود بگذرانید.

آدرس: تهران، خيابان استاد نجات اللهی، بعد از چهارراه طالقانی، پلاک ٩٠

رستوران شبستان

رستوران سنتی دف

رستوران دف، طراحی جذابی دارد و مکانی مناسب برای دورهمی‌های خانوادگی در آخر هفته محسوب می‎شود. همان‌طور که از نام این رستوران پیداست، موسیقی بخشی از جذابیت‎های این رستوران است که در کنار رقص محلی و برنامه‌های شاد دیگر اجرا می‎شود و ساعات خوشی را برای مهمانان به یادگار می‎گذارد. 3 گروه موسیقی در این رستوران حضور دارند و سبک‌های مختلف موسیقی را اجرا می‎کنند. غذاهای رستوران دف بسیار متنوع بوده و با کیفیت بالا آماده می‎شود. علاوه بر این، رستوران دف انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دم‌نوش‎ها و عرقیجات گیاهی را در منو دارد و به درخواست مهمانان قبل یا بعد از غذا سرو می‎کند.

آدرس: تهران، خیابان مطهری، ابتدای خیابان سلیمان خاطر، پلاک 138

رستوران سنتی دف

رستوران گیلار

گیلار یک رستوران گیلانی است. اگر به غذاهای خوشمزه شمالی علاقه‌مندید، می‌توانید رستوران گیلار را انتخاب کنید و در کنار خوردن غذا به صدای دلنشین موسیقی محلی نیز گوش دهید. طراحی داخلی گیلار به سبک معماری خانه‌های گیلانی انجام شده و حال و هوای حضور در این استان را برایتان تداعی می‎کند. غذاهای رستوران گیلار از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‎شوند و طعم اصیل غذاهای شمالی را دارند.

آدرس: تجریش، دزاشیب، قبل از آتش‌نشانی، پلاک ۵۰

رستوران گیلار

حرف آخر

در این مقاله از سایت زوم تراول بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد طراحی داخلی و منوی غذایی هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اگر دوست دارید یک آخر هفته شاد و جذاب داشته باشید و در بهترین رستوران‌های تهران غذا بخورید، می‌توانید یکی از گزینه ‎های معرفی شده را انتخاب کنید و ساعات خوشی را در کنار خانواده‌تان بگذرانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.