بهترین رستوران های مرکز شهر تهران

5/5 - (1 امتیاز)

اگر در تهران سکونت دارید و به دنبال بهترین رستوران‏‌ها در مناطق مرکزی این شهر هستید، ادامه مطلب را دنبال کنید. در این مقاله بهترین رستوران‌های مرکز شهر تهران را معرفی کرده و اطلاعات مختصری در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‎دهیم.

بهترین رستوران‌های مرکز شهر تهران

رستوران سنتی شبستان

شبستان یکی از بهترین رستوران‌های تهران است. این رستوران طراحی سنتی دارد و برای دکوراسیون آن نیز از میز و صندلی چوبی و المان‏های قدیمی استفاده شده است. رستوران شبستان انواع غذاهای اصیل ایرانی را با کیفیتی بسیار بالا برای مشتریان آماده می‌‏کند و پرسنلی خوش‎برخورد و مودب دارد. سرویس‌دهی عالی، قیمت مناسب و اجرای موسیقی زنده از دیگر ویژگی‌های این رستوران است که آن را در لیست بهترین رستوران‌های مرکز شهر تهران قرار می‌دهد. رستوران سنتی شبستان فضای مناسب برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و مهمانی را در اختیار دارد و یک سالن را نیز به قلیان عربی اختصاص داده است.

آدرس: خیابان استاد نجات الهی، بعد از چهارراه طالقانی، پلاک 90

رستوران سنتی شبستان

سفره‌خانه سنتی خورشید

خورشید را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های مرکز شهر تهران معرفی کرد. این رستوان انواع غذاهای ایرانی شامل انواع کباب، خورشت، پلو و … را با کیفیتی بالا آماده کرده و به بهترین شکل برای مشتریان سرو می‎کند. ته چین، زرشک پلو، قیمه و قرمه‌سبزی این رستوران طرفداران زیادی دارد و برگ برنده آن نیز ته‌دیگ‌های نان لواش خوشمزه‎اش می‎باشد. در رستوران خورشید می‌توانید پیش‌غذاهای اصیل ایرانی مانند کشک بادمجان و میرزاقاسمی را نیز سفارش دهید و غذایتان را به همراه ماست و خیار، زیتون پرورده و دوغ نوش‌جان کنید.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان 12 فروردین، خیابان روان‌مهر غربی، شماره ۱۳۰

رستوران‌های مرکز شهر تهران

چلوکباب حاج محسن

چلوکباب حاج محسن یک رستوران قدیمی است. این رستوران در چهارراه ولی‌عصر قرار دارد و یکی از  بهترین رستوران‌های مرکز شهر تهران محسوب می‎شود. دکوراسیون این رستوران به سبک رستوران‎های قدیمی طراحی شده و غذاهای آن نیز بسیار خوشمزه است. از جمله ویژگی‎های چلوکباب حاج محسن می‎توان به کیفیت بالای غذاها و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

آدرس: چهارراه ولی‌عصر، پائین‌تر از بازار رضا، جنب بانک ملی شعبه صبا، پلاک ۳۸۴

چلوکباب حاج محسن

رستوران سدره

سدره رستوران دیگری است که در لیست بهترین رستوران‌‏های مرکز شهر تهران قرار دارد. این رستوران کباب و خورشت‌های ایرانی دارد و آن‌ها را در ظروف روحی برای مهمانان سرو می‎کند. رستوران سدره از بهترین مواد اولیه برای تهیه غذا استفاده می‎کند و غذاهای خوشمزه و باکیفیتی دارد. پرسنل رستوران نیز بسیار خوش‌اخلاق هستند و برخورد خوبی با مهمانان دارند.

آدرس: تهران، امام خمینی، میدان حسن‌آباد، خیابان شیخ هادی

رستوران سدره

رستوران سنتی یادگاری

رستوران یادگاری را می‌توان یکی از بهترین رستوران‌های مرکز شهر تهران معرفی کرد. این رستوران فضایی سنتی دارد و با میز و صندلی‌های چوبی چیدمان شده است. رستوران یادگاری انواع غذاهای ایرانی شامل انواع کباب، کباب ماهی، دیزی و زرشک پلو با مرغ را برای مهمانان سرو می‌کند و در کنار آن یک منو شامل کیک‎ و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز دارد. اجرای موسیقی از دیگر ویژگی‌های این رستوران است.

آدرس: تهران، دانشگاه تهران، خیابان انقلاب اسلامی، ابتدای وصال شیرازی، پلاک ۴

رستوران‌های مرکز شهر تهران

رستوران دومان

دومان فضای داخلی جذابی دارد و یکی از شیک‎ترین رستوران‏‌های مرکز شهر تهران محسوب می‎شود. در این رستوران می‌‏توانید انواع غذاهای ایرانی شامل کباب کوبیده، کباب لقمه، جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ، قیمه، قرمه‌سبزی، خورشت بادمجان و … را به همراه چلو سفارش دهید و در کنار پیش‌غذاهایی چون ماست و خیار، سالاد فصل و سالاد شیرازی نوش‎جان کنید.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، مقابل دانشگاه تهران، بین فخر رازی و دانشگاه

رستوران دومان

کبابی حاج فضل‌الله گلپایگانی و پسران

کبابی حاج فضل‌الله گلپایگانی و پسران را می‌توان یکی از معروف‌ترین کبابی‎های تهران معرفی کرد. این کبابی در خیابان ولی‌عصر واقع شده و مشتریان خاص خود را دارد. یکی از ویژگی‌های این رستوران استفاده از گوشت تازه و باکیفیت است. پرسنل کباب حاج فضل‌الله برای درست کردن کباب کوبیده، گوشت را در مقابل چشمان مشتریان چرخ می‎کنند. حلیم با گوشت بوقلمون این رستوران نیز طرفداران زیادی دارد و یکی از بهترین حلیم‎پزی‎های تهران محسوب می‎شود.

آدرس: تهران، خیابان ولی‌عصر، خیابان لبافی‌نژاد، بین فخر رازی و ۱۲ فروردین، پلاک 198

رستوران‌های مرکز شهر تهران

کباب آبان

اگر در مرکز شهر تهران هستید و دوست دارید طعم اصیل غذاهای ایرانی را بچشید، به کباب آبان در کریم‎خان بروید. این رستوران انواع چلوکباب و خورشت‎های سنتی ایرانی، چلو ماهی کبابی، لوبیاپلو، زرشک‌پلو با مرغ و …  را برای مهمانان آماده می‎کند و در کنار آن غذاهایی چون حلیم، کشک بادمجان، میرزاقاسمی را نیز دارد. کباب‌های آبان کیفیت بالایی دارند و به همراه دورچین لیمو، خیارشور و ترشی کلم برای مهمانان سرو می‎شوند. این رستوران فضای داخلی دلنشینی دارد و چند میز و صندلی نیز در بیرون از رستوران قرار داده است.

آدرس: تهران، محله ولی‌عصر، کریم‌خان زند، آبان جنوبی، کوچه طاووس، پلاک 6

کباب آبان

رستوران ویلا

رستوران ویلا گزینه دیگری است که در لیست بهترین رستوران‏‌های مرکز شهر تهران قرار دارد. این رستوران محیطی بسیار زیبا را برای مشتریان فراهم کرده و دارای فضای باز و آلاچیق نیز می‌باشد. در این رستوران می‌توانید در کنار غذاهای ایرانی، انواع فست‌فود را نیز سفارش دهید. از جمله ویژگی‎های رستوران ویلا می‌توان به چشم‌انداز زیبا، غذای باکیفیت، پرسنل خوش‌برخورد و سرویس‌دهی عالی آن اشاره کرد. این رستوران قلیان نیز دارد.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان استاد نجات الهی، نرسیده به خیابان سمیه، پلاک 71

رستوران‌های مرکز شهر تهران

رستوران پرطلایی

آخرین گزینه‌‏ای که به عنوان بهترین رستوران‌‏های مرکز شهر تهران معرفی می‎کنیم، رستوران پرطلایی است. این رستوران فضای داخلی ساده‌ای دارد و انواع غذاهای ایرانی را برای مهمانان سرو می‎کند. غذاهای این رستوران کیفیت خوبی دارند و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می‎گیرند. رستوران پرطلایی نانوایی نیز دارد و کباب‌‏ها را در کنار نان داغ و تازه سرو می‏‌کند.

آدرس: تهران، دانشگاه تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان امین

رستوران پرطلایی

حرف آخر

در این مقاله بهترین رستوران‏‌های مرکز شهر تهران را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‏‌ها در اختیارتان قرار دادیم. رستوران‌های معرفی شده غذاهای باکیفیتی دارند و از لحاظ قیمت نیز در دسته رستوران‎های متوسط قرار می‎گیرند. اگر دوست دارید یک وعده غذایی خوشمزه را در یکی از بهترین رستوران‎های تهران نوش‌‏جان کنید، پبشنهاد می‏‎کنیم به یکی از این رستوران‏‌ها بروید و اوقات خوشی را در کنار دوستان و خانواده‌تان سپری کنید. رستوران‏‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، در محدوده خیابان انقلاب و ولی‌عصر هستند و دسترسی آسانی دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.