بهترین رستوران های شهرک غرب و سعادت آباد

5/5 - (3 امتیاز)

رستوران‌های شهرک غرب و سعادت‌آباد را می‌توان به عنوان بهترین و شیک‏‌ترین رستوران‌های تهران معرفی کرد. رستوران‌های این منطقه طراحی داخلی جذابی دارند و محیطی دلنشین را برای مهمانان خود فراهم می‌کنند. اگر دوست دارید در یکی از رستوران‌های پایتخت غذا بخورید، پیشنهاد می‎کنیم به این مناطق بروید و غذاهایی باکیفیت و خوشمزه را نوش‎جان کنید.

بهترین رستوران‌های شهرک غرب و سعادت‌آباد

در این مقاله بهترین رستوران‌های شهرک غرب و سعادت‌آباد را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‏‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم.

رستوران باکس کلاسیک

رستوران باکس کلاسیک

باکس کلاسیک را می‎توان یکی از شیک‌ترین رستوران‌های شهرک غرب معرفی کرد. این رستوران طراحی مینیمالی دارد و محیطی ساده و دلنشین را برای مشتریان فراهم می‎کند. باکس کلاسیک 3 سالن دارد و برای برگزاری مهمانی‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه و کاری مناسب می‎باشد. منوی رستوران نیز بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را شامل می‎شود. رستوران باکس کلاسیک انواع نوشیدنی‏‌های گرم و سرد را برای مهمانان سرو می‌کند و دارای یک منوی صبحانه متنوع نیز می‎باشد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای خیابان دادمان غربی، نبش کوچه‌ی گل‌ها، شماره 171

رستوران شاندیز

رستوران شاندیز

شاندیز را می‎توان یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های سعادت‌آباد معرفی کرد. این رستوران دکوراسیون بسیار جذابی دارد و در یک فضای مجلل از مهمانان پذیرایی می‎کند. رستوران شاندیز غذاهای اصیل ایرانی شامل انواع کباب، چلو گوشت و … را با بالاترین کیفیت آماده کرده و به بهترین شکل برای مشتریان سرو می‏‌کند. این رستوران ظرفیت 180 مهمان را دارد و دارای یک سالن وی‌آی‌پی نیز می‎باشد.

آدرس: سعادت آباد، بلوار بهزاد، پلاک 7

رستوران سرنو

رستوران سرنو

سرنو، رستوران دیگری است که در لیست بهترین رستوران‌های شهرک غرب قرار می‎گیرد. این رستوران محیطی شیک، جذاب و مدرن دارد و انواع غذاهای فرنگی، فست‌فود و نوشیدنی‎‏های متنوع را سرو می‌کند. در این رستوران می‎توانید انواع پیتزا، برگر، استیک و … را سفارش دهید و در کنار سالاد و چاشنی‌های موردعلاقه خود نوش‎جان کنید. سرنو غذاها را با کیفیتی بالا آماده می‎کند و دارای منوی کودک نیز می‌باشد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم

کافه رستوران پستو

کافه رستوران پستو

پستو، یک رستوران ایتالیایی است. این رستوران در میدان کاج سعادت‌آباد قرار دارد و یکی از بهترین رستوران‎های این منطقه محسوب می‎شود. در منوی رستوران پستو می‌توانید انواع پیش‌غذا را ببینید و در کنار پیتزاهای ایتالیایی خوشمزه، انواع برگر، پاستا، پنینی، لازانیا و نودل سفارش دهید. صبحانه‌های پستو نیز بسیار جذاب هستند و طرفداران زیادی دارند. کافه رستوران پستو طراحی داخلی زیبایی دارد و دارای یک حیاط با صفا نیز می‎باشد.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع تجاری مارکیز سنتر، طبقه R

رستوران شهربانو

رستوران شهربانو

شهربانو، یک رستوران سنتی است. این رستوران فضایی دلنشین و غذاهایی متنوع دارد و در لیست بهترین رستوران‌های شهرک غرب و سعادت‌آباد قرار می‎گیرد. در این رستوران علاوه بر غذاهای اصیل ایرانی، می‌توانید غذاهای بین‌المللی و گیاهی را نیز سفارش دهید و با کیفیت بالا نوش‎‌جان کنید. رستوران شهربانو فضای گسترده‌ای دارد و امکان برگزاری مهمانی‌‏های کوچک و دورهمی‎های خانوادگی و دوستانه را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این رستوران می‌توان به اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبروی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

رستوران کاوالی

رستوران کاوالی

 اگر به دنبال مکانی مناسب برای قرارهای دوستانه و کاری هستید، رستوران کاوالی بهترین انتخاب است. این رستوران طراحی داخلی جذاب و غذاهای خوشمزه‌ای دارد و یکی از بهترین رستوران‌های شهرک غرب و سعادت‌آباد محسوب می‎شود. از دیگر ویژگی‎های این رستوران می‎توان به فضای وی‌آی‌پی، اجرای موسیقی زنده و پارکینگ اختصاصی آن اشاره کرد.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، یادگار امام جنوب، فرحزاد شمالی، پلاک ۲۵

باغ رستوران لرد

باغ رستوران لرد

باغ ‌رستوران لرد دارای دو فضای سرباز و سربسته است. محوطه باز این رستوران با درختان سرسبز و گلدان‌های زیبا پر شده و چشم‌اندازی دیدنی دارد. فضای داخلی رستوران نیز طراحی شیک و جذابی دارد و بسیار دلنشین می‏‌باشد. باغ رستوران لرد انواع غذاهای ایرانی مانند چلو کباب کوبیده، چلو جوجه، زرشک پلو با مرغ و انواع خورشت را با کیفیت بالا برای مهمانان سرو می‎کند و قلیان عربی نیز دارد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتابی، خیابان کوهستان، خیابان صحرا شمالی، صحرا ششم (هامون)، بن‌بست نرگس، پلاک 6

پیشنهاد مطالعه: بهترین اکبر جوجه تهران

رستوران بهزاد

رستوران بهزاد

بهزاد یک رستوران گیلکی است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی و شمالی را سفارش دهید و با بالاترین کیفیت میل کنید. این رستوران دارای دو فضای بسته و روباز می‎باشد و طراحی داخلی ساده و شیکی دارد. استفاده از المان‎های سنتی در محیط داخلی رستوران، بسیار جذاب بوده و محیط دلنشینی را ایجاد کرده است. از دیگر ویژگی‌‏های رستوران بهزاد می‌توان به اجرای موسیقی زنده در آن اشاره کردو همین باعث شده جزو بهترین رستوران‌های منطقه شهرک غرب تهران محسوب شود.

آدرس: تهران، شهرک غرب، ابتدای خیابان سیمای ایران، ورودی پارکینگ مرکز خرید پلاتین

رستوران تهران بین

رستوران تهران بین

تهران‌بین یکی از بهترین رستوران‌های منطقه سعادت‎ آباد تهران است. این رستوران در طبقه نهم برج عرفان قرار دارد و نمایی 360 درجه از شهر زیبای تهران را به تصویر می‎کشد. در واقع نام‎گذاری این رستوران به دلیل همین چشم‎انداز زیبایی است که به تهران دارد. تهران‌بین انواع غذاهای ایرانی را با کیفیتی بسیار بالا سرو می‏‌کند و سرویس بیرون‌‏بر نیز دارد. از دیگر ویژگی‎های این رستوران می‌توان فضای برگزاری مهمانی‎ و جشن‌های کوچک، اتاق‌های VIP و CIP، بوفه صبحانه سلف سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم (جنب بیمارستان عرفان) ، پلاک ۵۴،  پنت‌هاوس برج عرفان، طبقه ۹

رستوران زئوس

رستوران زئوس

زئوس آخرین گزینه‌ایست که به عنوان بهترین رستوران‌های شهرک غرب و سعادت‌آباد معرفی می‎کنیم. این رستوران طراحی ساده‌ای دارد و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، پیتزاهای آمریکایی، انواع برگر، پاستا، سوخاری و نوشیدنی‎های متنوع و دسرهای خوشمزه را برای مشتریان آماده می‎کند. از دیگر امکانات این رستوران می‌توان به سرو قلیان، سالن VIP و اجرای موسیقی زنده اشاره کرد.

آدرس: سعادت‌آباد، خیابان سرو شرقی، خیابان علامه شمالی، نبش کوچه چهاردهم شرقی

حرف آخر

در این مقاله بهترین رستوران‌های شهرک غرب و سعادت‌آباد را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌‏ها در اختیارتان قرار دادیم. اگر قصد دارید یک روز خوب و به‌یادماندنی را در کنار خانواده و دوستانتان تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید و ساعات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری نمایید. رستوران‌های معرفی شده جزو بهترین رستوران‏‌های تهران هستند و غذاهایی متنوع، خوشمزه و باکیفیت دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.