خبر فوری: دریافت 1000 یورو ارز مسافرتی همزمان با رزرو تور اروپا از شیراز!

5/5 - (2 امتیاز)

به گزارش مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، از روز دوشنبه (7 اسفندماه سال 1402) و در راستای مدیریت بازار ارز و پوشش نیاز مسافران برای سفرهای اروپایی در پایان سال، سرانه فروش ارز فقط برای سفرهای هوایی از نرخ 500 یورو به 1000 یورو افزایش یافت. این خبر بدین معناست که شما همزمان با رزرو تور اروپا از شیراز می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! تور اروپا را از آژانس مسافرتی گردشگران شیراز با ارزانترین قیمت رزرو می‌کنید و بلافاصله پس از خروج از گیت می‌توانید 1000 یورو ارز مسافرتی خود را به ازای هر نفر دریافت کنید!

یک سفر مهیج به برترین مقاصد اروپایی همزمان با دریافت تضمینی هزار یورو ارز مسافرتی!

آیا امکان سفر به کشورهای اروپایی با همزمانی عید نوروز و ماه رمضان وجود دارد؟

شاید این موضوع دغدغه شما هم باشد که حالا با همزمانی عید نوروز و ماه رمضان دیگر سفرهای داخلی حال‌وهوای قبلی را ندارند و بهترین کار این است که در شهر خودمان بمانیم! اما یک راه‌حل فوق‌العاده بی‌نظیر برای شما داریم. افق‌های دید خودتان را گسترده‌تر کنید و حتی به فکر سفر به استانبول و ارمنستان هم نباشید! شما می‌توانید با قیمتی استثنایی یک تور با خدمات کامل به مقصد کشورهای اروپایی رزرو کنید و دیگر هیچ نگرانی بابت همزمانی ماه رمضان و تعطیلات نوروز خود نداشته باشید.

با توجه به افزایش نرخ بی‌سابقه دلار چگونه می‌توانیم سفری ارزان به اروپا داشته باشیم؟

یک موضوع گریزناپذیر این است که همزمان با افزایش نرخ دلار و یورو قطعاً هزینه‌ تورهای اروپا و نرخ بلیط هواپیما هم افزایش پیدا می‌کند. پس چگونه می‌توان هم سفری اقتصادی و ارزان به اروپا داشت و در عین حال از پس تمامی هزینه‌های سفر هم برآمد؟ بهترین راه‌حل بر اساس تجربه مسافران قبلی ما این است که تور نوروزی اروپای خود را خیلی سریع رزرو کنید. با نزدیک‌شدن به دو هفته پایانی اسفندماه 1402 حتماً قیمت تورها روند صعودی پیدا می‌کند و حتی بیش از 50 درصد از تورهای اروپایی دیگر تکمیل ظرفیت شده‌اند.

حتی تا قبل از نیمه‌های اسفندماه نیز این امکان برای شما وجود دارد که با قیمت‌های بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه نسبت به رزرو تور اروپای خود از شیراز به مقصد برترین کشورهای توریستی اروپا اقدام کنید. اما اگر خرید بلیط خود را به روزهای آخر موکول کنید، هیچ تضمینی برای رزرو تور ارزان اروپا برای شما وجود ندارد.

تور کدام کشورهای اروپایی برای سفر در ایام نوروز بهترین گزینه هستند؟

یکی دیگر از دغدغه‌های مسافران برای سفر در ایام نوروز این است که کدام کشور اروپایی بهترین مقصد برای سفرهای نوروزی است؟ آب‌وهوای کدام کشور در فصل بهار معتدل و مناسب است؟ یا اینکه هزینه‌های سفر چقدر است؟ قبل از هرچیز باید به شما بگوییم که تور اروپا از شیراز به مقاصد فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، روسیه و حتی تور کشتی کروز اروپا نیز برگزار می‌شود.

شما هم بلافاصله پس از خروج از گیت فرودگاه می‌توانید با ارائه گذرنامه معتبر، بلیط هواپیما و رسید پرداخت عوارض خروج از کشور مبلغ 1000 یورو ارز مسافرتی خود را دریافت کنید. دریافت این مبلغ می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های شما در سفر را پوشش بدهد. حتی در صورت تمایل می‌توانید ارز مسافرتی خود را خرج نکنید و پس از بازگشت به ایران از آن استفاده کنید.

هزینه تورهای اروپایی از شیراز چقدر است؟

مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در هزینه تور اروپا قطعاً نرخ پروازها و تعداد روزهای سفر شماست. برای مثال قیمت تور یک ماهه اروپا در مقایسه با تور تک مقصدی هزینه بیشتری دارد و این موضوع هم امری طبیعی است. همین موضوع باعث شده است تا مسافران زیادی به دنبال تور ارزان اروپا قسطی باشند. اگر نتوانستید تور اروپا نوروز 1403 را با قیمت مناسب از آژانس‌های گردشگری پیدا کنید، تور اروپای قسطی هم گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

برخی مسافران با تصور تور لحظه آخری اروپا بر این باورند که قیمت تور در روزهای آخر و نزدیک به سفر کاهش پیدا می‌کند و امکان رزرو تور ارزان اروپا برایشان فراهم می‌شود. اما این باور اشتباه فقط شما را به تله می‌اندازد. این تکنیک برای سفرهای داخلی گزینه مناسبی است، اما برای تورهای خارجی یک اشتباه مهلک است. زیرا برای تور ارزان اروپا و ویزای شینگن باید حداقل از یک ماه قبل نسبت به رزرو تور خود اقدام کنید.

برای سفر به کدام کشورها امکان اخذ ارز مسافرتی وجود دارد؟

به این نکته توجه داشته باشید که ارز مسافرتی فقط یکبار در سال به مسافران تعلق می‌گیرد. بنابراین اگر در یک سال هم به کشورهای بدون ویزا سفر می‌کنید و هم قصد سفر به کشورهای اروپایی نیازمند به اخذ ویزا دارید، سهمیه ارز مسافرتی خود را برای کشورهای اروپایی نیازمند ویزا نگه دارید.

چگونه می‌توان با موفقیت ویزای شینگن برای تور اروپا دریافت کرد؟

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین خدمات یک آژانس مسافرتی در هنگام رزرو تور نوروزی اروپا در اصل اخذ ویزای توریستی شینگن تضمینی است. افرادی که تا به حال ویزای شینگن و تجربه سفر به کشورهای اروپایی را نداشته‌اند باید در انتخاب خود بسیار دقت کنند و حتماً برای سفر اروپای خود از تورهای گروهی و آژانس‌های معتبر استفاده کنند تا روند اخذ ویزای شینگن آن‌ها راحت‌تر شود.

برای اخذ ویزای شینگن باید یک صورت حساب معتبر از بانک دریافت کنید که نشانگر میزان گردش حساب سه ماهه آخر و حداقل مقدار آن حدود 200 میلیون تومان باشد. تمکن مالی و صورت حساب بانکی فقط یکی از مدارک مهم برای اخذ ویزای شینگن است. اگر شما هم می‌خواهید تا سفری راحت و بدون دغدغه به کشورهای اروپایی در ایام تعطیلات نوروز داشته باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شرایطتان به صورت دقیق فقط کافیست تا با کارشناسان تورهای خارجی آژانس گردشگران شیراز تماس حاصل فرمایید.

خدمات آژانس مسافرتی گردشگران شیراز برای تور اروپا از شیراز چیست؟

اخذ تضمینی ویزای توریستی شینگن، اقامت در بهترین هتل‌ها به همراه صبحانه و خدمات کامل، رزرو بلیط هوایپما با بهترین ساعت پروازی، تور لیدر فارسی زبان همراه و گشت‌های شهری متنوع و روزانه همگی از خدمات تخصصی و حرفه‌ای مجموعه گردشگران شیراز برای تورهای اروپا از شیراز است.

فراموش نکنید که شرایط هر فرد برای اخذ ویزای توریستی با دیگری متفاوت است. شغل، سرمایه اولیه، تاریخچه سفر و مقصد اروپایی شما در روند اخذ ویزای توریستی تاثیرگذار است بنابراین این کار را به متخصصین بسپارید و برای سفر اروپای خود بدون هیچ دغدغه‌ای آماده شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.