بررسی شرایط وقت سفارت یونان

5/5 - (1 امتیاز)

در سال های گذشته میزان مهاجرت به کشور های مختلف جهان از سوی ایرانیان افزایش قابل توجهی یافته است. اکثریت مردم کشور ایران تلاش می کنند تا با مهاجرت به کشور های حوزه شینگن، شرایط ایده آلی را برای خود رقم بزنند. یکی از کشور هایی که توانسته است شرایط مطلوبی را برای زندگی مردمان خود ایجاد کند، یونان می باشد. این کشور جزو کشور های حوزه شینگن بوده و به همین دلیل بخش زیادی از مردم کشور ایران علاقه مند به حضور در کشور یونان هستند. برای مهاجرت به یونان نیاز است تا مراحل مختلفی را طی کنید. یکی از این مراحل دریافت وقت سفارت یونان است. امروزه روش های گوناگونی برای تعیین وقت سفارت در نظر گرفته شده است.

در سال های گذشته مجموعه های مهاجرتی بسیار زیادی در سراسر کشورمان تاسیس شده اند که شرایط لازم را برای تعیین وقت سفارت یونان فراهم کرده اند. با این وجود علاقه مندانی که زمان لازم را برای انجام این مراحل ندارند، می توانند از چنین مراکزی کمک بگیرند. علاوه بر این مسئله، برای مهاجرت به یونان نیاز است تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با مراحل مهاجرت داشته باشید. یکی از مهم ترین مراحل آن حضور در سفارت است که سرنوشت شما را تعیین خواهد کرد. بنابراین کسب اطلاعات لازم در رابطه با آن برای هر مهاجر ضروری است.

چگونه ویزای یونان را بگیریم؟

از آن جایی که کشور یونان جزو کشور های حوزه شینگن به شمار می رود، قوانین آن نیز مرتبط با مقررات حوزه شینگن است. بنابراین اگر شما قصد دارید تا به دریافت ویزای یونان بپردازید، باید قواعد مربوط به دریافت ویزای شینگن را به صورت کامل رعایت کنید. شما می توانید از طریق روش های مختلف اقدام به دریافت ویزای یونان کرده و وارد خاک این کشور شوید. امکان دریافت ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و … این کشور از طریق روش های تعیین شده از سوی سفارت وجود دارد. لازم به ذکر است که برای دریافت هر نوع ویزا، نیاز است تا به مراحل خاصی را طی کنید. همچنین شما باید از شرایط لازم برای دریافت ویزای موردنظر خود بهره مند باشید. در غیر این صورت درخواست ویزای شما رد می شود.

وقت سفارت یونان را چگونه اخذ کنیم؟

یکی از نکات و مسائل مهم دیگری که نیاز است بدانید، نحوه اخذ وقت سفارت یونان می باشد. در گذشته برای گرفتن وقت سفارت نیاز به حضور در سفارت کشور یونان بود. با این شرایط باید بدانید که امروزه روند دریافت وقت سفارت یونان به صورت کامل تغییر کرده است. در حال حاضر تمامی کشور های مختلف جهان برای انجام هرچه زودتر پروسه مهاجرت مردم، نماینده قانونی خود را معرفی کرده اند. نماینده قانونی کشور ها در واقع همان کارگزاری تعیین شده از سوی سفارت می باشد. کارگزاری مشخص شده از سوی سفارت یونان، شرکت VFS GLOBAL است. با این شرایط افرادی که قصد دارند تا به تعیین وقت سفارت یونان بپردازند، باید از خدمات این کارگزاری برای درخواست ویزای خود استفاده کنند.

برای تعیین وقت سفارت یونان از طریق وی اف اس گلوبال باید ایمیل مشخصی را به همراه برخی از مدارک خود برای این کارگزاری ارسال کنید. سپس نوبت حضور شما در کارگزاری تعیین خواهد شد و شما می توانید مدارک نهایی خود را ارائه دهید. توجه داشته باشید که وی اف اس گلوبال هیچ تاثیری را در تایید یا رد شدن درخواست ویزای شما ندارد. در واقع تمامی این مدارک از سوی سفارت یونان بررسی می شود.

کارگزاری وی اف گلوبال، نماینده رسمی سفارت یونان

در کارگزاری وی اف اس گلوبال چه نوع ویزایی می توان درخواست داد؟

به طور کلی ویزاهای تعیین شده از سوی کارگزاری وی اف اس گلوبال با توجه به قواعد تعیین شده از سفارت کشور موردنظر قابل درخواست است. این مسئله بدین معناست که برخی از کشور ها در بازه های زمانی گوناگون به ارائه ویزاهای مختلفی می پردازند. شما می توانید با توجه به شرایط خود نسبت به دریافت ویزای موردنظر اقدام کنید. سفارت یونان به ارائه دو نوع ویزا در گروه های C و D می پردازد.

  • گروه C مختص آن دسته از افرادی است که علاقه مند به دریافت ویزای توریستی یونان هستند. این نوع ویزا کوتاه مدت است و شما می توانید در بازه زمانی مشخصی به کشور یونان سفر کنید.
  • معمولا برای تحصیل یا کار کردن در یونان، نیاز است تا به دریافت ویزای نوع D بپردازید. مدت زمان در نظر گرفته شده برای این نوع ویزا بیشتر از ویزای توریستی است. توجه داشته باشید برای دریافت ویزای نوع D، باید مدارک لازم را به کنسولگری تعیین شده ارائه کنید.

مراجعه به کارگزاری و انتظار برای نتیجه درخواست

پس از این که نوبت وقت سفارت یونان را مشخص کردید، نیاز است تا به کارگزاری وی اف اس گلوبال مراجعه کنید. در کارگزاری مدارک مختلفی با توجه به ویزای درخواست شده از سوی شما، مورد بررسی قرار می گیرد. توجه داشته باشید که تمامی مدارک مربوط به هر نوع ویزا اعم از ویزای تحصیلی، ویزای کاری و … باید همراه شما باشد. در صورت عدم وجود برخی مدارک، پرونده شما بررسی نخواهد شد. اگر مدارک شما تکمیل بود، پاسپورت شما دریافت شده و تمامی اطلاعات از سوی سفارت مورد بررسی قرار می گیرند. پس از طی کردن این مرحله باید در انتظار نتیجه درخواست خود باشید. نتیجه درخواست از سوی کنسولگری وی اف اس گلوبال به شما اعلام می شود. در صورت رد شدن درخواست شما، زمان مشخصی برای دریافت پاسپورت تعیین خواهد شد.

اخذ وقت سفارت یونان

مهاجرت به یونان با ویزا 21

همان طور که متوجه شدید، برای مهاجرت به یونان نیاز است تا مراحل مختلفی را طی کنید. دریافت وقت سفارت یونان به عنوان یکی از مراحل سخت به شمار می رود که تاثیر مستقیمی را در روند مهاجرت نیز خواهید داشت. با این حال شما می توانید با استفاده از خدمات دفاتر مهاجرتی معتبر، مانند دفتر خدمات مهاجرتی ویزا 21، در سریع ترین زمان ممکن ویزای خود را دریافت کنید. ویزا 21 به شما کمک می کند تا در تمامی مراحل به بهترین شکل عمل کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بررسی مدارک لازم برای حضور در کارگزاری، با کارشناسان ویزا 21 تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.