بهترین کشور آسیایی و اروپایی برای مسافرت در بهار

4.5/5 - (2 امتیاز)

بهترین کشور برای مسافرت در بهار چه مکان‌هایی هستند؟ بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به یک کشور جدید است. با پایان یافتن زمستان و آغاز بهار هوا خیلی سرد یا خیلی گرم نیست و شما می‌توانید همه جاذبه‌های یک کشور را به راحتی تجربه کنید. بهار می‌تواند زمان مناسبی برای یک تعطیلات عالی در بهترین کشورهای اروپایی یا آسیایی باشد. آب و هوای معتدل‌، فستیوال‌ها و جشنواره‌های پر جنب و جوش، بزرگترین کنسرت‌ها و شکوفه‌های رنگارنگ و… همگی در بهار اتفاق می‌افتند. علاوه بر این، بهترین کشورها برای سفر در بهار زیاد شلوغ و پر از جمعیت نیستند و بلیط هواپیما در مقایسه با ماه‌های تابستان ارزان‌تر است.
بسیاری از بهترین کشورهای اروپا، از جمله فرانسه و ایتالیا، در این زمان از سال بسیار زیبا هستند و مزایایی مانند: دمای دلپذیر و جمعیت کمتر در جاذبه‌های محبوب را دارند. و مکان هایی مانند: ژاپن با جشن شکوفه‌های گیلاس و چین در فصل بهار بسیار شگفت‌انگیزند. بیایید برای یک «تعطیلات بهاری» به مقاصد مورد علاقه خود نگاه کنیم. در این مقاله از زوم تراول شما را با بهترین کشورهای اروپایی و آسیایی برای مسافرت در بهار آشنا می‌کنیم.

بهترین کشورهای اروپایی برای مسافرت در بهار

زمستان گذشته و روزهای آفتابی در راه است. درختان در حال شکوفه زدن هستند، و عشق و محبت در هوای مردم اروپا موج می‌زند. بهار فصل مناسبی برای کشف زیباترین مقاصد اروپایی در ایتالیا، پرتغال، فرانسه، ایرلند، کرواسی یا پرتغال است. در ادامه شما را با کشورهای ایتالیا، فرانسه و پرتغال برای سفر در بهار آشنا می‌کنیم.

  • ایتالیا

بدون شک ایتالیا در هر فصلی زیباست اما بهار بهترین زمان برای گردشگری در این کشور است. مزارع سرسبز، باغ‌های تاریخی همراه با گل‌ها و شکوفه‌های رنگارنگ، نسیم خنک و گرمای ملایم فرصتی عالی برای گردش در ایتالیا است. شهرهای رم، فلورانس یا ناپولی، در ساحل یا در حومه شهر فرقی نمی‌کند، همه جا برای تعطیلات در این زمان از سال عالی است.

  • فرانسه

پاریس یا شهر نورها در بهار زنده می‌شود. گل های وحشی از ماه فروردین تا خرداد به اوج شکوفایی می‌رسند و قسمت اعظم کشور را گل‌ها و شکوفه‌ها می‌پوشانند. بازارهای محلی در بهار شروع به فعالیت می‌کنند و محصولات تازه و غذاهای بومی فرانسه را به گردشگران ارائه می‌دهند. بنابراین چه مناطقی در فرانسه برای گردشگری بهتر است؟ وقتی صحبت از فرانسه در بهار می‌شود، نباید اشتباه کنید! مکان‌های مورد علاقه ما شامل: پاریس، نرماندی، دره لوار، پروونس و ریویرای محبوب فرانسوی است. این شهرها به اندازه کافی گرم هستند و می‌توانید از آفتاب در سواحل مارسی یا یک غذای خوشمزه در فضای باز لذت ببرید.

  • پرتغال

بهار در پرتغال به معنای آسمان صاف، دمای مطبوع و گل‌های وحشی معطر است که حومه شهر را پوشانده‌اند. پایتخت ساحلی پورتو در بهار زنده می‌شود، جایی که مردم محلی با خوشحالی پس از پایان فصل بارانی زمستان از خانه بیرون می‌زنند و در شهر به جشن و پایکوبی می‌پردازند. این زمان بسیار خوبی برای برنامه‌ریزی سفر شماست. جمعیت کمتر گردشگران به معنای دسترسی آسان به موزه‌ها و جاذبه‌های محبوب پرتغال است و فرصت‌های بیشتری را برای تعامل با مردم محلی برای شما فراهم می‌کند. همچنین گزینه‌های زیادی در فصل بهار برای کاوش وجود دارد. چه علاقه‌مند به سرو شراب‌های منطقه‌ای در یک سفر دریایی مجلل در رودخانه دورو یا در حال تحسین خانه‌های زیبای پوشیده از گل Obidos باشید، بهار بهترین زمان سفر به پرتغال است.

بهترین کشورهای آسیایی برای مسافرت در بهار

کشورهای آسیایی در بهار بسیار زیبا هستند. متنوع، پر جنب و جوش و پر از فرصت هایی که حداقل یک بار در زندگی باید آنها را تجربه کنید. از میمون‌های برفی که در چشمه‌های آب گرم نزدیک اوزاکا در ژاپن حمام می‌کنند، مهمانی‌های ماه کامل در تایلند، سمفونی نورها در هنگ کنگ، و کایاک سواری در غارهای خلیج هالونگ، در آسیا چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد.

  • ژاپن، ناگانو

استان ناگانو بیشتر به خاطر زیبایی‌های طبیعی خیره کننده‌اش معروف اس و در منطقه‌ای کوهستانی در غرب توکیو واقع شده است. ژاپن هر چیزی را که از یک سفر بهاری بخواهید به شما ارائه می‌دهد. جشنواره شکوفه‌های گیلاس، چشمه‌های آب گرم و ماکاک‌های ژاپنی (معروف به میمون‌های برفی) تنها بخشی از جاذبه‌های ژاپن در فصل بهار است. جشنواره شکوفه‌های گیلاس تاکاتو در شهر اینا معروفترین جشنواره ژاپن است که شهرت جهانی دارد. این جشنواره در اردیبهشت ماه در پارک قلعه تاکاتو برگزار می‌گردد. همچنان که از شکوفه‌های بهاری و چشمه‌های آب گرم لذت می‌برید، می‌توانید در کافه‌ها و رستوران‌های ژاپنی بهترین نوشیدنی‌ها و غذاهای ژاپن را تجربه نمایید.

  • تایلند

تایلند به عنوان بهترین مقصد برای پارتی‌های مشهور است. بسیاری از پارتی‌ها و فستیوال‌ها در فصل بهار در جزایر تایلند برگزار می‌شود. اگر در فصل بهار به تایلند می‌روید، حتما در بانکوک توقف کنید. به این دلیل که در ماه اردیبهشت، بزرگترین جنگ آبی در این قاره اتفاق می‌افتد. همه با لباس شنا به خیابان‌ها می‌آیند و با سطل ها و تفنگ های آبی برای جشنواره Songkran تایلند آماده می‌شوند. این جشن یا جنگ در تایلند بسیار محبوب است و می‌تواند برای روزها ادامه یابد. شاید فکر می‌کردید که دعواهای آبی فقط برای بچه‌ها هستند، اما آسیا خلاف این را ثابت می‌کند. اگر عاشق مهمانی هستید، تایلند بهترین مکان برای سفر در بهار است. اگر در فصل بهار به بانکوک می‌روید، خودتان را برای خیس شدن آماده کنید.

  • ویتنام

ویتنام یکی از بهترین مقاصد برای لذت بردن در بهار است. اگر درست در این فصل به ویتنام سفر می‌کنید باید بدانید که، آب و هوا عالی است. اگر رطوبت هوا برایتان مهم نیست، بازدید از ویتنام برای شما لذت‌بخش خواهد بود، زیرا جمعیت گردشگران کم است، قیمت‌ها ارزان‌تر و کارهای زیادی برای انجام دادن در ویتنام از جمله سرو بهترین غذاها وجود دارد. به لائوس سفر کنید. در سفر به لائوس می‌توانید هفته‌ها را صرف تحسین شهر کوچک Luang Prabang، پایتخت فرهنگی و مرکز میراث یونسکو کنید، یا جزیره Vieng Vang عجیب و غریب، را بگردید.

سخن آخر!

فصل بهار برای اکثر گردشگران خصوصا ما ایرانی‌ها فصل باشکوهی است و بسیاری از ما دوست داریم در بهار به سفر برویم. در این مقاله از زوم تراول چند تا از بهترین کشورهای آسیایی و اروپایی را برای سفر در بهار به شما پیشنهاد کردیم که بازدید از آنها نه تنها خالی از لطف نیست بلکه پر از چالش و هیجان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.