رستوران های هتل چمران شیراز، تجربه ای ابَر لاکچری

3/5 - (3 امتیاز)

یکی از تفریحات جذاب و البته خوشمزه در هر سفر رستوران گردی است؛ شیراز به‌عنوان یکی از شهرهای توریست پذیری کشورمان به‌پاس میزبانی از مسافران، رستوران‌های گوناگونی را در دل خود جای داده است. پیدا کردن رستوران باکیفیت با غذاهای متنوع یکی از چالش‌های مسافران در شیراز است به همین دلیل تصمیم گرفتیم، رستوران های هتل چمران شیراز را که یکی از بهترین رستوران های شهر است را معرفی کنیم تا مسافران خاطره فراموش نشدنی از رستوران های شیراز داشته باشند.

بی‌لطفی است اگر از هتل چمران شیراز، تنها به‌عنوان یک اقامتگاه 5 ستاره یاد کنیم؛ این هتل مجلل برای مهمانان خود ارزش قائل بوده است، از همین رو علاوه بر اتاق‌های مجهز، رستوران‌های گوناگونی را در دل خود جای داده است و همین موضوع باعث شده این هتل مورد توجه گردشگران قرار بگیرد.

هتل چمران ازجمله هتل های معروف و محبوب شیراز است، به همین دلیل در ایام پر سفر ظرفیت این هتل به‌سرعت تکمیل می‌شود اگر قصدتان برای اقامت در این هتل جدی است، بهتر است هرچه زود به فکر رزرو هتل باشید. برای رزرو هتل چمران شیراز از سایت ایران هتل آنلاین روی این لینک کلیک کنید.

معرفی هتل چمران شیراز

اگر قرار است برای صرف یک ناهار یا شام جانانه رستوران های هتل چمران انتخاب کنید، بهتر است کمی با این هتل و امکانات آن آشنا شوید. هتل چمران با 33 طبقه به یکی از مرتفع‌ترین مکان‌های اقامتی مشهور است که در سال 1389 به‌عنوان هتلی 5 ستاره تأسیس شد.

هتل چمران درزمینهٔ هتلداری با عملکرد عالی توانسته رضایت مهمانان را به خود جلب کند، همچنین این هتل از نظر خدمات و امکانات رفاهی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ پس اگر به دنبال اقامتی عالی در شیراز هستید، قطعاً هتل چمران گزینه خوبی برایتان خواهد بود.

رستوران های هتل چمران شیراز

اقامت در هتل چمران شیراز همراه با وعده صبحانه است به این معنی که مهمان هر اتاقی از هتل را که برای اقامت انتخاب کنند با صبحانه سرد، گرم و بوفه پذیرایی خواهند شد؛ اما دیگر وعده‌های غذایی بر عهده خود مسافران است. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد چراکه رستوران های مجلل و باکیفیت هتل، مهمانان را از هر رستوران دیگری بی‌نیاز می‌کند و دیگر لازم نیست برای صرف غذا زمان و مسافت زیادی را برای پیدا کردن رستوران باکیفیت طی کنید.

هتل چمران برای رفاه حال مهمانان خود چندین رستوران در خود جای داده است که هر کدام بر اساس منوی غذایی و دکوراسیون متفاوت هستند، آنچه که بین تمامی رستوران های هتل چمران مشترک است، کیفیت عالی غذاها می‌باشد. در ادامه به معرفی رستوران های هتل چمران شیراز پرداخته‌ایم.

رستوران پانوراما، جایی حوالی آسمان

اگر به دنبال مکانی متفاوت برای صرف غذا هستید، پیشنهاد ما رستوران پانوراما هتل چمران است. این رستوران واقع در طبقه 24 هتل چمران با طراحی متفاوت تجربه جذاب و متفاوتی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

این رستوران نزد مسافران شیراز، شهروندان و سایر میهمانان این شهر بسیار پرمخاطب است. علت آن نیز هدیه تجربه صرف غذا در کنار چشم‌انداز 360 درجه از شهر شیراز به میهمانان می‌باشد

با انتخاب رستوران پانوراما در بلندترین نقطه هتل به که شهر مشرف هستید.

پس از پنجره‌های بزرگ اولین چیزی که توجه که در رستوران پانوراما توجه شما را به خود جلب می‌کند، فضای بزرگ و مجلل رستوران است. این رستوران با ظرفیت 300 مهمان به‌صورت همزمان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رستوران های شیراز میزبان تعداد قابل‌توجهی مهمان می‌باشد.

اگر از فضای شیک و رفتار محترمانه پرسنل رستوران پانوراما هتل چمران بگذریم، آنچه که باعث شده این رستوران به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های شیراز شناخته شود، کیفیت بی‌نظیر غذاهای این رستوران است. در رستوران پانوراما انواع غذاهای کبابی، دریایی، خورشتی با کیفیت عالی به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود.

رستوران پانوراما هتل چمران شیراز در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از مهمانان عزیز پذیرایی می‌کند؛ چنانچه مقیم هتل چمران هستید، می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را سفارش به رستوران هتل سفارش دهید و در اتاق نوش جان کنید.

ساعت کاری رستوران پانوراما هتل چمران: همه‌روزه 7 الی 10 صبح صبحانه و 12 الی 23 ناهار

رستوران دیگ تو دیگ، لذت غذای اصیل ایرانی

در دل هتل مجلل چمران در شیراز یکی از بهترین رستوران های سنتی این شهر واقع‌شده است؛ اگر به رستوران های سنتی علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنم به‌هیچ‌وجه رستوران دیگ تو دیگ یا همان باربد هتل چمران را از دست ندهید.

در بدو ورود به رستوران طراحی و معماری سنتی فوق‌العاده زیبا، نگاه هر کسی را به خود خیره می‌کند و در هر گوشه‌کناری از رستوران را نگاه بیندازید، از میز و صندلی گرفته تا تزئینات بکار رفته همگی نمایانگر فرهنگ اصیل ایرانی است.

در رستوران سنتی دیگ تو دیگ انواع غذاهای اصیل ایرانی سرو می‌شود که با توجه به حال‌وهوای سنتی رستوران این موضوع کاملاً عادی است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و ایرانی توسط بهترین آشپزان طبخ می‌شود از همین رو رستوران سنتی دیگ تو دیگ نه‌تنها در میان شیرازی‌ها بلکه در میان مسافران بسیار پرطرفدار است.

همه غذاهای رستوران دیگ تو دیگ از طعم و بوی بی‌نظیر برخوردارند؛ اما اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت هستید، توصیه می‌شود غذاهای سنتی که امروزه کمتر در سفره‌های ایرانی‌ها دیده می‌شود را امتحان کنید.

ساعت کاری رستوران دیگ تو دیگ هتل چمران: 12 ظهر الی 23

رستوران پانوراما هتل چمران شیراز

رستوران داوینچی، به‌صرف غذاهای ایتالیایی

اگر می‌خواهید طعم واقعی غذاهای ایتالیایی را بچشید به رستوران داوینچی هتل چمران شیراز، حتماً سری بزنید. این رستوران با طراحی شیک و نورپردازی‌های زیبا، مکانی دنج و آرامی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

این رستوران در طبقه 25 هتل چشم‌انداز زیبایی از شهر را پدید آورده است که در شب با وجود آسمان پرستاره جذابیت این رستوران دوچندان می‌شود.

رستوران داوینچی با غذاهای ایتالیایی درجه‌یک یکی از بهترین رستوران های هتل چمران شیراز شناخته می‌شود؛ در منوی غذایی این رستوران انواع و اقسام غذاهای ایتالیایی مثل پاستا و پیتزا می‌باشد. پس اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه‌مند هستید، حتماً غذاهای بی‌نظیر رستوران ایتالیایی داوینچی را برای یک‌بار هم که شده، امتحان کنید.

ساعت کاری رستوران داوینچی هتل چمران: همه‌روزه از ساعت 16 الی 24

رستوران شاندیز، متفاوت‌ترین رستوران هتل چمران

اگر دوست دارید در روزهای خنک و بهاری شیراز در مکانی باغی سرسبز و زیر ساخته درختان غذایتان را نوش جان کنید، لازم نیست از محل اقامتتان یعنی هتل چمران فاصله بگیرید، زیرا در محوطه باغی پشت ساختمان رستورانی منحصربه‌فرد و البته باکیفیت به نام رستوران شاندیز واقع‌شده است.

این باغ رستوران با ظرفیت 50 مهمانان دارای آلاچیق‌ها کوچک و بزرگ، فضای دل‌نشین و راحتی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. اگر به دنبال مکانی دنج برای دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه هستید، می‌توانید با خیال راحت روی رستوران شاندیز هتل چمران حساب باز کنید.

اجرای موسیقی زنده از دیگر ویژگی‌های باغ رستوران شاندیز شیراز است که در کنار صرف غذای خوشمزه لحظات شاد و مفرحی را برای مهمان خود فراهم می‌کند.

در رستوران شاندیز هتل چمران شیراز همه افراد با هر ذائقه غذایی می‌توانند، تجربه خوشایندی داشته باشند؛ چراکه در این رستوران منوی غذایی از تنوع بالایی برخوردار است و همچنین غذاها از مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می‌شود.

ساعت کاری رستوران شاندیز هتل چمران: همه‌روزه از ساعت 12 ظهر الی 23

رستوران ویتوریا، بهشت طرفداران فست‌فود

غذاهای فست‌فودی همیشه طرفداران زیادی داشته است اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که غذاهای فست‌فودی را به هر غذای دیگری ترجیح می‌دهید، باید بگوییم رستوران ویتوریا هتل چمران شیراز را حتماً امتحان کنید.

رستوران ویتوریا واقع در طبقه اول هتل چمران فارغ از محیط شیک و مجلل دارای غذاهای فست‌فودی متنوعی است که با کیفیت بی‌نظیر توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند و لحظات به‌یادماندنی را برای مهمانان خود رقم بزند. اگر قصد دارید در رستوران ویتوریا غذایی را نوش جان کنید، بهتر است بدانید منوی غذایی این رستوران شامل غذاهای گوناگونی است اما در بین آن‌ها پیتزا، برگر و سوخاری محبوب‌تر است.

ساعت کاری رستوران ویتوریا هتل چمران: همه‌روزه از ساعت 12 ظهر الی 24

رستوران ملل، از غذای ایرانی تا فرنگی

یکی دیگر از بهترین رستوران های شیراز را می‌توانید در طبقه سوم هتل چمران ببینید؛ رستوران ملل هتل چمران در دل مهمانان مقیم هتل جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است. این رستوران در دو سالن مجزا با ظرفیت 300 مهمان همزمان، میزبان مسافران می‌باشد. رستوران ملل مانند دیگر رستوران های هتل چمران از فضای کاملاً شیک و مجلل و همچنین یک بالکن بزرگ برخوردار است که این موضوع تأثیر بسزایی در لذت غذا خوردن مهمانان دارد.

رستوران ملل همان‌طور که از نامش پیداست انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با طعم بی‌نظیر سرو می‌شود؛ تنوع بالا منوی غذایی این رستوران موجب شده است رستوران ملل انتخاب هرکسی با هر ذائقه غذایی باشد. فرقی ندارد برای صرف ناهار یا شام به رستوران ملل هتل چمران مراجعه کنید درهرصورت طعم عالی غذا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

اگر تاکنون تجربه اقامت در هتل چمران شیراز را داشته باشید، می‌دانید اقامت در این هتل همراه با وعده صبحانه به‌صورت رایگان است که رستوران ملل صبح‌ها با صبحانه مفصل و عالی از مهمانان مقیم هتل پذیرایی می‌کند.

ساعت کاری رستوران ملل هتل چمران: همه‌روزه از ساعت 11 الی 24

کافی‌شاپ‌های هتل چمران

اگر فکر می‌کنید، بخش‌های جذاب و خوشمزه هتل چمران به پایان رسیده است، باید بگویم سخت در اشتباهید. کافی‌شاپ‌های هتل مکان آرام و دنجی را پدیدآورده‌اند که ضمن صرف میان وعده مکانی مناسب برای گپ و گفتگو با دوستان صمیمی می‌باشد. پس اگر به دنبال مکانی آرا برای خلوت کردن با خودتان هستید یا می‌خواهید دورهمی با دوستانتان داشته باشید، کافه‌های هتل چمران پیشنهاد خوبی است.

در ادامه با کافی‌شاپ‌های هتل چمران آشنا خواهیم شد.

کافی‌شاپ ایتالیایی

رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز شامل دو بخش است که بخشی از آن را به کافی‌شاپی ایتالیایی اختصاص داده‌اند. این کافه می‌تواند از 100 مهمان به‌صورت همزمان پذیرایی کند. در کافه ایتالیایی هتل چمران، انواع غذاها و دسرهای ایتالیایی مثل اسپاگتی، پاستا، سالادها و… سرو می‌شود. اگر دوست دارید طعم‌های جدید را امتحان کنید، کافی‌شاپ ایتالیایی هتل چمران می‌تواند تجربه جذابی برای شما باشد.

از دیگر جذابیت‌های این کافه‌رستوران می‌توان به اجرای موسیقی زنده اشاره کرد که فضای شاد و مفرحی را برای مهمانان فراهم کرده است.

کافی‌شاپ ایتالیایی در کنار رستوران ایتالیایی هتل و در طبقه 25 واقع‌شده است؛ موقعیت کافه‌رستوران این امکان را می‌دهد که در نقطه‌ای مرتفع‌ از شهر، به تماشای شهر زیبای شیراز بپردازید و لذت ببرید.

ساعت کاری کافی‌شاپ ایتالیایی: همه‌روزه از ساعت 16 الی 24

کافی‌شاپ چشم‌انداز

اگر با شنیدن نام کافی‌شاپ چشم‌انداز حدس زدید این هتل در طبقات بالایی هتل چمران واقع‌شده؛ باید بگویم بله درست حدس زدید این رستوران در طبقه 23 ساختمان هتل چمران قرارگرفته است و به کل شهر مشرف می‌باشد و این چشم‌انداز بسیار تماشایی برای مهمانان بسیار جذاب است.

کافی‌شاپ چشم‌انداز هتل چمران به‌عنوان کافه‌تریا بین‌المللی به‌قدری زیبا طراحی‌شده است که هر کسی به‌محض ورود محو چیدمان و دکوراسیون رستوران کافی‌شاپ می‌شود. البته آنچه که باعث محبوبیت این کافه در شیراز شده، تنها فضای شیک و مدرن آن نیست بلکه اجرای موسیقی زنده هنرمندان شیرازی تا پاسی از شب، باعث شده مهمانان تا نیمه‌شب در رستوران بمانند و از اجرای موسیقی زنده لذت ببرند و همچنین خاطره خوشی در هتل چمران شیراز داشته باشند.

کافی‌شاپ چشم‌انداز مانند سایر رستوران‌های هتل چمران همواره سعی می‌کند بهترین‌ها را در اختیار مهمانان خود قرار دهد. از خوشمزه‌ترین خوراکی‌های این کافه می‌توان به صبحانه‌ انگلیسی، نوشیدنی‌های گرم و سرد و… اشاره کرد.

ساعت کاری کافی‌شاپ چشم‌انداز هتل چمران: همه‌روزه از ساعت 8 صبح الی 24

رستوران ویتوریا هتل چمران شیراز

دسترسی به هتل چمران

هتل چمران در منطقه سرسبز و خوش آب‌وهوای شیراز به نام قصرالدشت واقع‌شده است؛ اگر مسافر هستید و به دنبال اقامتگاهی عالی هستید، با خیال راحت هتل چمران را رزرو کنید. چراکه این هتل علاوه بر امکانات لاکچری از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. مسافرانی که هتل چمران را برای اقامت انتخاب می‌کنند با کمتر از 10 دقیقه رانندگی می‌توانند به جاذبه‌های تاریخی شهر دسترسی داشته باشند.

آدرس هتل چمران: شيراز، بلوار چمران (مشاهده روی نقشه)

جمع‌بندی

هتل چمران یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره شهر زیبای شیراز است، این هتل با خدمات و امکانات عالی توانسته مورد توجه مسافران قرار بگیرد. هتل چمران علاوه بر اقامتگاهی اَبر لاکچری، بهترین رستوران و کافی‌شاپ‌های شیراز را در دل خود جای داده است. پس اگر به دنبال رستوران درجه‌یک هستید، با خیال راحت یکی از رستوران های هتل چمران شیراز را انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.