تورهای داخلی ایرانگردی گردشگران شیراز: راه‌اندازی گردشگری ارزان + قیمت‌ مناسب!

5/5 - (3 امتیاز)

گردشگری، سفر و تفریح به معنای واقعی بخشی جدانشدنی از زندگی انسان‌ها را تشکیل می‌دهد. در زندگی ماشینی امروز اگر چند روزی از سال را به استراحت و سفر اختصاص ندهیم، قطعاً روند فرسایش و افسردگی ما سریعتر می‌شود. اما بحث داغ این روزهای صنعت گردشگری این است که: “با این قیمت‌های نجومی و ارزش پول ایران مگر دیگر می‌شود سفر رفت؟” از طرف دیگر، با مشاهده قیمت‌های تورهای داخلی این سوال برایمان پیش می‌آید که: “با این پول چرا به ترکیه سفر نکنم؟”

بیایید با هم نگاهی به جدیدترین و داغ‌ترین بحث‎‌ها و اقدامات در زمینه گردشگری داخلی بیندازیم و ببینیم چرا هنوز هم امکان رزرو تورهای داخلی و ایرانگردی گردشگران شیراز با قیمت ارزان وجود دارد!

به نظر شما تورهای داخلی ایرانگردی دیگر ارزشی دارند؟

اگر از حق نگذریم، باید بگوییم که قیمت تورهای ایرانگردی و سفرهای داخلی افزایش یافته است. به اندازه‌ای که شاید یک سفر چند روزه به یکی از مقاصد گردشگری ایران در جنوب با قیمت تور ترکیه برابری کند! اما این بخش از داستان تمام ماجرا نیست! شاید قیمت‌ تورها تقریباً یکسان باشد، اما شما باید خدمات تورها و هزینه خورد و خوراک را هم در نظر بگیرید. در سفر به ترکیه تمامی هزینه‌های شما به لیر است، اما با رزرو تور قشم شما به همان ریالی خرج می‌کنید که درآمدتان در طول سال با آن محاسبه شده است!

چه بلایی سر راه‌اندازی گردشگری ارزان برای تورهای داخلی آمد؟

هزینه‌های سفر و قیمت تور فقط دغدغه مسافران نیست. رئیس انجمن علمی گردشگری ایران هم با مردم و خواسته مردم جهت‌گیری همسویی دارد. او بر این باور است که باید گردشگری ارزان در کشور راه‌اندازی شود و دولت نیز بهتر است تا از این برنامه‌ها بیشتر حمایت کند. همچنین مردم هنوز یک گزینه ارزان برای تجربه سفرهای داخلی در سبد خود دارند! سفر چندروزه با ماشین شخصی به یکی از مقاصد گردشگری نزدیک.

علاوه بر این گزینه، شما می‌توانید تورهای داخلی ایرانگردی را به صورت زمینی رزرو کنید. سفر شما در این حالت با قطار یا اتوبوس است، اما قطعاً خستگی آن کمتر از سفر با ماشین شخصی است.

داستان راه‌اندازی وب‌سایت‌ و اپلیکیشن‌ برای تورهای داخلی ایرانگردی چیست؟

در کنار تمام خبرهای ناامیدکننده و افزایش قیمت سفرهای نوروزی، نگاهی هم به خدمات جذاب و کاربردی برخی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در راستای تسهیل گردشگری در هنگام رزرو تورهای داخلی ایرانگردی بیندازیم. برخی از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها خدماتی کاربردی را در طول سفر به مسافران ارائه می‌دهند که تا حد زیادی از سختی سفر و بی‌برنامگی‌های کلافه‌کننده در طول سفر کم می‌کند.

  • کجارو: معرفی انواع جاذبه‌های گردشگری، هتل و رستوران در سراسر ایران
  • گردشگران شیراز: رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی با ضمانت خدمات کامل و ارزانترین قیمت
  • جاباما: اجاره انواع اقامتگاه بومی و سنتی در سراسر ایران
  • سازمان هواشناسی ایران: پیش‌بینی دقیق وضعیت آب‌وهوای شهرهای ایران

کدام تورهای داخلی ایرانگردی ارزش پول شما را دارند؟

“از هرچه بگذری سخن دوست خوش‌تر است!”

حال که با تمام اخبار و تحولات حول محور صنعت گردشگری و سفرهای نوروزی یا تورهای داخلی آشنا شدیم، الان که قصد سفر داریم، به کجا عزیمت کنیم؟ در اصل یکی از دغدغه‌های بیشتر مسافران انتخاب بهترین شهرهای ایران برای مسافرت نوروزی است. بر اساس تجربه‌های چندین و چندساله و بررسی‌های دقیق نظرات مسافران و گردشگران بعد از هر سفر به این نتیجه رسیدیم که سفر به برخی شهرهای ایران محبوبیت بیشتری در مقایسه با سایر تورهای داخلی دارند. پس اگر شما هم به دنبال بهترین مقاصد گردشگری برای سفرهای خود هستید که ارزش پولتان را داشته باشند، این لیست طلایی را در اولویت قرار دهید.

  • تور ایرانگردی: با شرکت در تورهای ایرانگردی دیگر دغدغه انتخاب فقط یک شهر را ندارید. تورهای ایرانگردی شامل سفر به چندین شهر با هم است و از شمال تا جنوب و شرق تا غرب را پوشش می‌دهد. تنوع تورهای ایرانگردی زیاد است. اولویت شما سفر به کدام خطه از ایران است؟
  • تور کیش نوروز 1403: سفر به مروارید ایران و تجربه تفریحات دریایی و غذاهای دریایی و محلی خوشمزه از مهم‌ترین دلایل انتخاب کیش در میان گردشگران نوروزی است.
  • تور کاشان: تور کاشان در فصل گلاب‌گیری یکی از پرطرفدارترین و خاص‌ترین تورهای داخلی است.
  • تور کرمانشاه: کرمانشاه شهری زیبا با مکان‌های تاریخی بی‌نظیر است که هیجان زیادی را به سفر شما می‌آورد.
  • تور شیراز: آب‌وهوای چهارفصل شیراز به همراه باغ‌های زیبا یکی از دلایل اصلی انتخاب تور شیراز برای تورهای نوروزی است.
  • تور همدان: تور همدان امکان بازدید از تمدن هزارساله و مکان‌های تاریخی ایران را در قالب یک تور کوتاه چندروزه به شما می‌دهد.
  • تور شمال: آب‌وهوای شمال و تنوع تفریحات از مهم‌ترین عوامل جذابیت تور شمال در میان مسافران است.
  • تور قشم: تور قشم در میان مسافران نوروزی بسیار محبوب است. شما با سفر به قشم نه تنها از تفریحات دریایی لذت می‌برید، بلکه امکان خرید از درگهان نیز برایتان فراهم است.

سفر شخصی بهتر است یا سفر با تور؟

مقصدتان کجاست؟ اگر به دنبال سفر به مناطق بکر و دست‌نخورده با برنامه کمپ در دل طبیعت هستید، قطعاً سفر با تور گزینه بهتری است. اما اگر دنبال یک برنامه خانوادگی و سفر کوتاه به مقاصد نزدیک هستید، سفر شخصی گزینه مناسب‌تری است.

بهترین قیمت تورهای داخلی ایرانگردی را از کجا پیدا کنیم؟

اگر همه‌چیز در هنگام انتخاب تور داخلی ایرانگردی به خوبی پیش برود و شما تور خود را از یک آژانس مسافرتی معتبر با قیمت ارزان و خدمات کامل در طول سفر رزرو کنید، قطعاً تجربه‌ای بی‌نظیر و به‌یادماندنی را از سفر خود خواهید داشت. افزایش قیمت تورها و شرایط اقتصادی کشور همگی باعث شده است تا قدرت خرید مردم کاهش یافته و حتی برخی از افراد اقدام به حذف سفر و گردشگری از برنامه زندگی خود کنند.

اما به این سادگی سفر و تفریح را از زندگی خود حذف نکنید. شاید شما هنوز بهترین و مناسب‌ترین روش برای سفر و لذت از لحظات زندگی خود را پیدا نکرده‌اید. زیادی به خودتان سخت نگیرید! همراه با خانواده برای یک سفر کوتاه یکی دو روزه با ماشین شخصی برنامه‌ریزی کنید. یا اینکه با قطار راهی مشهد شوید. سفر با اتوبوس‌های VIP به مقاصد مختلف گردشگری در سراسر ایران هم فکر خوبی است. اگر تمامی این روش‌ها را امکان کرده‌اید و به دنبال تورهای داخلی با قیمت مناسب و خدمات کامل هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا تورهای داخلی و ایرانگردی گردشگران شیراز را امتحان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.