بهترین رستوران سنتی لاهیجان ( بهترین رستوران غذای محلی لاهیجان )

5/5 - (1 امتیاز)

لاهیجان، یکی از شهرهای گیلان و از جمله زیباترین مقاصد گردشگری این استان است. استان گیلان در کنار طبیعت سرسبز و زیبا و آب‌وهوای فوق‌العاده‌اش، غذاهای بسیار خوشمزه‎ای نیز دارد. در واقع غذاهای بی‎نظیر گیلان یکی از جاذبه‎های این استان محسوب می‎شود و طرفداران بی‌شماری دارد. به هر شهری از این استان که سفر کنید، می‌توانید سری به رستوران‌های سنتی آن بزنید و طعم غذاهای خوشمزه شمالی را بچشید.

بهترین رستوران های سنتی لاهیجان

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران سنتی لاهیجان را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهیم.

رستوران باغ ایرونی

باغ ایرونی، را می‌توان به عنوان بهترین رستوران سنتی لاهیجان معرفی کرد. این رستوران دارای 2 فضای متفاوت سالنی و سنتی می‌باشد. سالن رستوران با میز و صندلی پر شده و فضایی سنتی آن دارای اتاقک‎های چوبی و تعدادی آلاچیق است. در این رستوران می‎توانید انواع غذاهای محلی گیلان مانند کباب‌، ماهی شمال، واویشکا، باقالی قاتوق و … را سفارش دهید و نوش‌جان کنید. غذاهای باغ ایرونی کیفیت خوبی دارند و در ظروف سنتی سرو می‎شوند.

آدرس: لاهیجان، رودبنه، روستای کورنده

رستوران باغ ایرونی

رستوران زیبا

رستوران زیبا یک رستوران سنتی است. این رستوران فضایی قدیمی و نوستالژیک دارد و یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود. در رستوران زیبا می‌توانید انواع غذاهای محلی مانند ماهی قزل‌آلا، جوجه ترش و … را سفارش دهید و در کنار آن ماست چکیده، بورانی، ترشی‌های خوشمزه و مخلفاتی چون اشپل، باقالی، گردو و … را نیز داشته باشید.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا، روبروی استخر لاهیجان

رستوران زیبا لاهیجان

رستوران داریوش

داریوش، رستورانی بزرگ است و فضایی جذاب و خانوادگی دارد. این رستوران انواع غذاهای اصیل گیلان مانند کباب ترش، پلا کباب، میرزاقاسمی و … را در منوی خود جای داده و در کنار آن سینی مزه، پیش‌غذا و نوشیدنی‎های سنتی را نیز برای مشتریان سرو می‎کند. اجرای موسیقی زنده و قیمت مناسب غذاها از جمله ویژگی‎های رستوران داریوش است که آن را در لیست بهترین رستوران سنتی لاهیجان قرار می‎دهد.

آدرس: لاهیجان، کمربندی، روبه‌رو‌ی ترمینال

رستوران داریوش

رستوران کاشف‌السلطنه

کاشف‌السلطنه یک رستوران دو طبقه با طراحی سنتی است. طبقه اول این رستوران با میز و صندلی‎های چوبی پر شده و در طبقه دوم تعدادی تخت وجود دارد. رستوران کاشف‌السلطنه محیط بسیار دلنشینی دارد و قبل ار غذا با چای و قند از مهمانان خود پذیرایی می‎کند. در این رستوران می‌توانید انواع کباب‎های خوشمزه مانند کوبیده، چنجه گوسفندی، جوجه ترش، جوجه کباب، کباب چنجه، چلو جوجه کباب زعفرانی و … را سفارش دهید و در کنار مخلفات گیلانی مانند ماهی شور، سیرترشی، زیتون، کال کباب و … نوش‌جان کنید.

آدرس: لاهیجان، بزرگ‌راه رشت-لاهیجان

رستوران کاشف‌السلطنه

رستوران آقای کباب

آقای کباب یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های لاهیجان است. این رستوران انواع کباب و غذاهای دریایی چون ماهی سفید، ماهی اوزون برون و ماهی کولی را در منو دارد و از ماهی‌های صید روز و گوشت گرم برای تهیه غذاها استفاده می‎کند. شما می‌توانید خوشمزه‎ترین و باکیفیت‎ترین غذاها را در سالنی مدرن و شیک نوش‌جان کنید و روز خوبی را در این شهر زیبا سپری نمایید.

آدرس: جاده لاهیجان به لنگرود، لیالستان، جنب برج لیالستان

رستوران آقای کباب

رستوران ملک

ملک، یکی از شیک‌ترین رستوران‎های لاهیجان است. این رستوران طراحی جذابی دارد و انواع غذاهای سنتی و محلی را با کیفیتی عالی ارائه می‎دهد. در رستوران ملک می‌توانید انواع غذاهای دریایی و کبابی را سفارش دهید و تا زمان آماده شدن غذایتان، میرزاقاسمی را به عنوان پیش‌غذا و به صورت رایگان نوش‌جان کنید.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا، روبروی استخر لاهیجان

رستوران ملک

رستوران مهتاب

مهتاب، بهترین رستوران سنتی لاهیجان است و محبوبیت بالایی در میان مسافران این شهر دارد. این رستوران طراحی سنتی دارد و دارای دیوارهای آجری می‎باشد. رستوران سنتی مهتاب با میز و صندلی‌های چوبی پر شده و فضایی گرم و دلنشین دارد. در این رستوران می‎توانید انواع غذاهای ایرانی و گیلانی را با مخلفات محلی سفارش دهید و یک غذای باکیفیت و خوشمزه نوش‌جان کنید.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان ۱۵

رستوران مهتاب

رستوران شاندیز

شاندیز یکی از معروف‌ترین رستوران‌های لاهیجان است. این رستوران فضایی بزرگ دارد و مکانی مناسب برای برگزاری جشن‎‌ها و مهمانی‌های خانوادگی محسوب می‎شود. بخش‌های مختلف این رستوران طراحی‎های متفاوتی دارند و به شکل‎های مختلف فضاسازی شده‌اند. در بخشی از رستوران شاندیز می‌توانید دکور کشتی را ببینید و در بخشی دیگر آن، آب‌نمایی زیبا را مشاهده کنید. رستوران شاندیز انواع کباب و غذاهای سنتی گیلان را با کیفیتی بالا سرو می‎کند.

آدرس: لاهیجان، بالاتر از میدان انتظام، ابتدای حاجی‌آباد

رستوران شاندیز

رستوران سیمرغ

سیمرغ، یک ساختمان 5 طبقه شامل رستوران، کافه، قلیان‌سرا و فست فود است. بخش رستوران این مجموعه انواع غذاهای سنتی ایرانی و محلی را دارد و با کیفیتی عالی برای مهمانان آماده می‎کند. فضای داخلی جذاب، چشم‌انداز دیدنی و امکانات خوب این مجموعه از جمله ویژگی‌هایی است که رستوران سیمرغ را در لیست بهترین رستوران سنتی لاهیجان جای می‎دهد.

آدرس: لاهیجان، خیابان شهید زاهد

رستوران سیمرغ

رستوران وحید

وحید، رستوران دیگری است که در لیست بهترین رستوران سنتی لاهیجان قرار می‎گیرد. این رستوران طراحی ساده‌ای دارد و انواع غذاهای اصیل ایرانی و سنتی گیلان را با کیفیتی بالا برای مشتریان آماده می‎کند. در رستوران وحید علاوه بر غذاهای محلی می‌توانید انواع کباب‌های ایرانی، خورشت‌ها، زرشک‌پلو و … را نیز سفارش دهید و در کنار انواع مزه و چاشنی‌های گیلانی نوش‌جان کنید.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش گلستان ۴

رستوران وحید

رستوران خان سالار

خان سالار فضایی آرام و دنج دارد و یک محیط مناسب برای خانواده‌ها محسوب می‎شود.  این رستوران نیز انواع غذاهای دریایی، کبابی و خورشت‌های گیلان را دارد و در کنار آن غذاهایی چون واویشکا، ترش تره، باقالی قاتوق و … را نیز برای مشتریان آماده می‎کند. در رستوران خان سالار می‌توانید غذاهای محلی را با طعم اصیل آن نوش‌جان کنید و لذت ببرید.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا، نبش خیابان گلستان ۲۳

رستوران خان سالار

رستوران نون و نمک

اگر به دنبال غذاهای سالم و خانگی هستید، سری به رستوران نون و نمک  بزنید. این رستوران انواع غذاهای گیلانی مانند کته کباب، پلو مرغ ترش، باقالی قاتوق، شامی، میرزاقاسمی و … را دارد و با مواد اولیه باکیفیت آن‌ها را آماده می‎کند.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا، بعد از میدان خزر

رستوران نون و نمک

در این مقاله 12 مورد از بهترین رستوران سنتی لاهیجان را معرفی کرده و اطلاعاتی مختصری در مورد هریک از آن‌ها در اختیارتان قرار دادیم. اگر به لاهیجان سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم به یکی از این رستوران‌ها سر بزنید و طعم اصیل غذاهای محلی و گیلانی را بچشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.