معرفی هتل‌های ساحلی استانبول

5/5 - (1 امتیاز)

استانبول، شهری ساحلی است که دو قاره را در برمی‌گیرد. این شهر به‌خاطر تاریخ غنی، فرهنگ اصیل و بناهای دیدنی خیره‌کننده‌اش مشهور است. سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده برای تماشای مکان‌های تاریخی شهر و بازارهای شلوغ به استانبول جذب می‌شوند. استانبول همچنین دارای سواحل تماشایی است که مناظر زیبایی از دریا را به نمایش می‌گذارند. گردشگران با رزرو هتل‌های ساحلی استانبول در عین لذت بردن از زیبایی‌های دریای مرمره و تنگه بسفر، می‌توانند در مکانی رؤیایی اقامت کنند. در این مقاله، برخی از برترین هتل‌های ساحلی استانبول را بررسی می‌کنیم و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و امکانات رفاهی آنها را بیان می‌کنیم.

۱. هتل آجیا

هتل آجیا در تنگه بسفر یک هتل بوتیک مجلل و رؤیایی است. این بنا که در عمارتی متعلق به احمد پاشا از دوران عثمانی قرار دارد، به‌صورت مدرن بازسازی شده است تا تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را به مسافران ارائه دهد.

هتل آجیا در دهکده ماهیگیری خوش‌منظره Kanlica واقع شده است. این هتل تنها دارای 16 اتاق است که هر کدام به زیبایی با امکانات مدرن مجهز شده‌اند و چشم‌اندازهای خیره‌کننده از بسفر ارائه می‌کنند. میهمانان می‌توانند از صرف صبحانه در تراس مشرف به دریا لذت ببرند، در باغ سرسبز استراحت کنند یا در امتداد بسفر قایق‌سواری کنند و به دیدن نقاط دیدنی استانبول بپردازند. هتل A’jia یک استراحتگاه آرام و منحصربه‌فرد را برای مسافرانی است که به دنبال فرار از شلوغی شهر هستند. این هتل بوتیک همچنین فضایی عالی و رمانتیک برای برگزاری عروسی است. اگر بعد از خرید بلیط تهران استانبول به دنبال رزرو اقامتگاهی مجلل و رؤیایی در کنار ساحل هستید، حتماً هتل آجیا را در نظر بگیرید.

۲. هتل سوماهان

هتل سوماهان، یکی دیگر از هتل بوتیک‌های مجلل در سمت آسیایی استانبول است. بنای هتل متعلق به قرن نوزدهم است و دارای ۲۴ اتاق و سوئیت مجلل است که هر کدام چشم‌اندازی پانوراما از دریا دارند. میهمانان می‌توانند در ساحل خصوصی هتل استراحت کنند، در آب‌های آرام دریای مرمره شنا کنند یا از حمام ترکی سنتی در اسپا موجود در محل لذت ببرند. در رستوران این هتل غذاهای لذیذی که از مواد اولیه محلی تهیه شده است، سرو می‌شود.

این مکان که به‌خاطر فضای خانوادگی و قیمت مناسب آن شناخته شده است، یک انتخاب ایده‌آل برای خانواده‌هایی است که به دنبال یک اقامتگاه عالی کنار ساحل هستند.

۳. هتل چراهان پالاس کمپینسکی

این هتل لوکس 5 ستاره، یکی از شعبه‌های هتل‌های زنجیره‌ای معروف کمپینسکی است که در کنار تنگه بسفر واقع شده است و چشم‌اندازی بی‌نظیر از دریا را ارائه می‌دهد. این هتل که در قلب بخش اروپایی استانبول واقع شده است، بخاطر خدمات و امکانات استثنایی خود مشهور است. این هتل در کاخ تاریخی چراهان واقع شده و این موضوع باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

۴. هتل بوتیک هاوس بسفروس

این هتل بوتیک لوکس، ساختاری جذاب دارد که متعلق به قرن نوزدهم است؛ اما به‌دقت برای خدمات‌رسانی به گردشگران بازسازی شده است. این هتل بوتیک شامل 26 اتاق مدرن و مجلل با چشم‌اندازی خیره‌کننده از تنگه بسفر است. هتل هاوس بسفروس که در منطقه اورتاکوی استانبول واقع شده است، میزبان افراد مشهوری از سراسر جهان از جمله ریکی مارتین، مونیکا بلوچی و کوین اسپیسی بوده است.

۵. هتل فور سیزن بسفروس

هتل Four Seasons Istanbul که در داخل عمارتی متعلق به دوره عثمانی قرار دارد، به دلیل تجمل و شکوه خود مشهور است. این هتل با چشم‌انداز 180 درجه‌ای خود از تنگه بسفر، به‌عنوان یکی از منحصربه‌فردترین و مجلل‌ترین هتل‌های شهر با 141 اتاق معمولی و 25 سوئیت لوکس شناخته می‌شود.

هتل فور سیزن در امتداد سواحل بسفر واقع شده است. معماری این هتل پنج ستاره کاملاً از سبک عثمانی قدیم الهام گرفته شده است. امکانات هتل کاملاً مدرن است. بازدیدکنندگان در تور استانبول می‌توانند از استراحت در بالکن‌های خصوصی مشرف به دریا، باغ‌های سرسبز، اسپا در سطح جهانی و وعده‌های غذایی خوشمزه هتل لذت ببرند. استخر مخصوص هتل، مکانی عالی برای آفتاب‌گرفتن و تماشای مناظر خیره‌کننده تنگه بسفر است.

۶. سوئیس هتل بسفروس

سوئیس هتل بسفروس استانبول که در کنار تنگه بسفر قرار دارد، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره این شهر است. این هتل 497 اتاق دارد که هر کدام چشم‌اندازی مسحورکننده از استانبول ارائه می‌کنند، همچنین خدمات بی‌نظیری در این هتل ارائه می‌شود. سوئیس هتل و امکانات آن در سطح جهانی شهرت دارد.

۷. هتل لس عثمان استانبول

ساختمان این هتل بوتیک که در امتداد تنگه بسفر واقع شده است، متعلق به قرن هجدهم و دوران عثمانی است. تنها با 10 سوئیت خصوصی که همگی دارای چشم‌اندازهای خیره کننده از تنگه بسفر هستند، تجربه اقامتی عالی و منحصر‌به‌فرد در این هتل خواهید داشت.

۸. هتل دبلیو استانبول

معماری این هتل مجلل که در منطقه شناخته شده بشیکتاش واقع شده است، به طور کامل با ساختار خانه‌های محله بشیکتاش هماهنگ است. با اقامت در این هتل، دسترسی آسان به رستوران‌ها، مراکز خرید و کافه‌های مختلف خواهید داشت و تجربه‌ عالی از سفرتان به استانبول کسب خواهید کرد.

۹. هتل رادیسون بلو استانبول

هتل 5 ستاره رادیسون بلو در منطقه اورتاکوی استانبول، یک هتل مجلل است که در نزدیکی مسجد معروف اورتاکوی واقع شده است. با وجود رستورانی در کنار آب، مهمانان این فرصت را دارند که در حین تماشای منظره مسحورکننده تنگه بسفر، غذاهای لذیذ را امتحان کنند. این هتل با قیمت تقریباً 190 یورو در هر شب، هتلی نسبتا گران در استانبول است. میهمانان با رزرو این هتل، می‌توانند در استخر آب‌تنی کنند و در عین حال به تماشای مناظر خیره‌کننده شهر و دریا بپردازند.

طراحی مدرن، اتاق‌های بزرگ و امکانات رفاهی درجه‌یک هتل، آن را به گزینه‌ای محبوب برای مسافرانی که به دنبال یک اقامتگاه مدرن و شیک در استانبول هستند، تبدیل کرده است.

۱۰. هتل رنسانس استانبول

هتل 5 ستاره رنسانس استانبول در بخش اروپایی، در منطقه زیبای بشیکتاش واقع شده است و مناظر خیره‌کننده‌ای از دریا را ارائه می‌دهد. این هتل که شعبه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای مشهور رنسانس است، دارای ساختمانی 20 طبقه است. رستوران و کافه هتل در طبقه آخر قرار دارند، به این ترتیب شما می‌توانید هنگام صرف غذا چشم‌انداز فوق‌العاده تنگه بسفر را ببینید. مهمانان نه‌تنها می‌توانند ساحل را از اتاق‌های خود تماشا کنند، بلکه می‌توانند از صرف یک غذای لذیذ در فضایی مشرف به آب‌های زیبای بسفر لذت ببرند.

C:\Users\HI USER\Downloads\screenshoteasy (3).png

۱۱. سوادا کلاب

اگر بلیط ترکیه را تهیه کرده‌اید و به دنبال رزرو یک هتل ساحلی شیک و مدرن هستید، سوادا کلاب مناسب شماست. این مجموعه انحصاری در جزیره‌ای مصنوعی در وسط بسفر واقع شده است. سوادا کلاب یک مجتمع ساحلی است که دارای استخر، رستوران و کافه با چشم اندازهای بی‌نظیر از افق شهر است. میهمانان می‌توانند روی تخت‌های مخصوص کنار آب آفتاب بگیرند، در استخر شنا کنند یا در حین تماشای غروب آفتاب بر فراز استانبول نوشیدنی میل کنند. سوادا کلاب یک مکان محبوب برای گردشگرانی است که به دنبال استراحت در محیطی شیک و مدرن هستند.

کلام آخر

هتل‌های ساحلی استانبول طیف متنوعی از امکانات را برای مسافرانی که به دنبال اقامتگاه‌های لوکس با چشم‌اندازهای ساحلی هستند، ارائه می‌کنند. همه نوع هتل ساحلی در استانبول وجود دارد، چه به دنبال یک هتل پنج ستاره مجلل در امتداد بسفر باشید یا اقامت در یک هتل بوتیک در سواحل دریای مرمره را ترجیح دهید. در این مقاله برخی از معروف‌ترین هتل‌های ساحلی استانبول را معرفی کردیم. این هتل‌ها محیطی عالی برای استراحت، تجدید قوا و تماشای زیبایی‌های سواحل استانبول هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.