نظر مسافران درباره اقامت در هتل قصر

3/5 - (2 امتیاز)

مشهد بزرگ‌ترین شهر مذهبی ایران است. بسیاری از شیعیان برای زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. حضور میلیون‌ها زائر ایرانی و خارجی باعث شده که صنعت هتلداری در مشهد پیشرفت چشم‌گیری داشته باشد. هتل قصر طلایی مشهد یکی از ‌‌مجلل‌ترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود. هتلی که به خاطر نزدیکی به حرم مطهر و همین‌طور امکانات بسیار زیادی که دارد؛ مورداستقبال بسیاری از زائران قرار گرفته است. در ادامه این مطلب به معرفی هتل قصر طلایی می‌پردازیم و با توجه به نظرات مسافران درباره مزیت‌های اقامت در این هتل صحبت می‌کنیم؛ پس با ما همراه شوید.

هتل قصر طلایی مشهد؛ هتل محبوب زائران

هتل بین‌المللی قصر طلایی با مساحتی بیش از پنج هزار مترمربع در 20 طبقه ساخته شده و 357 واحد اقامتی دارد. این هتل پنج ستاره در سال 1389 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون پذیرای میلیون‌ها مسافری است که برای زیارت و سیاحت به شهر مشهد سفر می‌کنند. اتاق‌ها، سوئیت‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، سالن‌های همایش و… فقط بخشی از امکانات هتل قصر هستند.

چرا مسافران اقامت در هتل قصر طلایی را انتخاب می‌کنند؟

سلیقه‌ها و نیازهای کسانی که می‌خواهند هتلی را برای اقامت خود و خانواده‌شان انتخاب کنند، با یکدیگر متفاوت است. برای مثال برخی دوست دارند رستوران هتل غذاهای بین‌المللی سرو کند و برخی دیگر غذاهای سنتی و ایرانی را ترجیح می‌دهند. بعضی از مسافران اتاق‌های شیک و مجلل را برای اقامت می‌پسندند و برای بعضی دیگر دسترسی هتل به مکان‌های تفریحی و زیارتی در اولویت است. هتل قصر طلایی یکی از هتل‌هایی است که می‌تواند برای تمام سلیقه‌ها انتخاب بسیار ایده‌آلی باشد. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا این‌طور فکر می‌کنیم.

اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع

یکی از دلایل محبوبیت این هتل در میان مسافران تنوع اتاق‌ها و سوئيت‌ها است. هتل قصر طلایی مشهد هشت نوع اتاق و 10 مدل سوئیت مختلف دارد. هرکدام از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل از نظر امکانات با یکدیگر متفاوت هستند و شما می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه‌ای که در اختیار دارید؛ یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

به‌عنوان‌مثال مسافرانی که به‌تنهایی به شهر مشهد سفر می‌کنند، می‌توانند اتاق سینگل را رزرو کنند. این اتاق 24 متری است و یک تختخواب دارد. افرادی هم که می‌خواهند اقامتی رؤیایی را در هتل قصر طلایی تجربه کنند، انتخاب‌های زیادی دارند. برای مثال قاجاری سوئیت یک سوئیت 100 متری در طبقه سوم هتل است که برای دکوراسیون داخلی آن از تزئیناتی مشابه معماری دوره قاجاری استفاده شده است. آپارتمان رویال هم با حدود 120 متر مساحت و ظرفیت چهارنفره انتخاب بسیار خوبی برای کسانی است که با خانواده به مشهد سفر می‌کنند.

رستوران‌های سنتی و بین‌المللی

بسیاری از مسافران هتل از کیفیت و تنوع رستوران‌های هتل بین‌المللی قصر طلایی رضایت دارند. شش رستوران ایرانی و فرنگی در هتل قصر وجود دارد که در هرکدام از آن‌ها غذاهای مختلفی سرو می‌شود. در رستوران سنتی ترمه می‌توانید در فضایی کاملاً سنتی غذاهای ایرانی را سفارش دهید و در رستوران فرانسیسکو از طعم غذاهای ایتالیایی لذت ببرید. یک رستوران روباز هم در طبقه دوم هتل ساخته شده که منظره‌ای رو به حرم مطهر دارد. این رستوران تابستانی هر روز از ساعت 20 تا 24 آماده پذیرایی از مسافران است.

کافی‌شاپ‌های شیک و متنوع

دو کافی‌شاپ در قسمت لابی و یکی در طبقه ششم قرار دارد. کافی‌شاپ‌های لابی برای پذیرایی از مهمان‌ها و قرارهای کاری مناسب هستند. کافی‌شاپ آتریوم مینوتا در طبقه ششم برای صرف عصرانه فضای زیبا و دلپذیری دارد. یک کافی‌شاپ کوچک دیگر هم در مجموعه تفریحی قرار گرفته است که می‌توانید از نوشیدنی‌های خوش‌طعم آن لذت ببرید.

مجموعه تفریحی هتل قصر طلایی

در مجموعه تفریحی هتل قصر طلایی مشهد امکاناتی نظیر استخر، اتاق نمک، حمام ترکی، اتاق ماساژ، سالن ورزشی و اتاق بیلیارد در انتظارتان است. همچنین اگر اهل بازی‌های رایانه‌ای هستید؛ حتماً به اتاق بازی و اتاق VR هم سری بزنید. در اتاق بازی علاوه بر بازی‌های رایانه‌ای وسایل بازی جذاب دیگری مانند فوتبال دستی وجود دارد.

سالن‌های پذیرایی و همایش

چندین سالن پذیرایی و سالن همایش در طبقات مختلف هتل ساخته شده است. ظرفیت بعضی از این سالن‌ها مانند میتینگ روم بسیار محدود است؛ در عوض برخی سالن‌های دیگر مانند سالن اشراف 250 نفر ظرفیت دارند. به‌جز مسافران هتل سایر مردم هم می‌توانند از این سالن‌ها برای برگزاری مراسم مختلف استفاده کنند.

هتل قصر طلایی مشهد

امکانات رایگان هتل

یکی از مواردی که توانسته نظر اقامت‌کنندگان این هتل را به خود جلب کند، امکانات رایگان هتل است. همه مسافران می‌توانند از امکاناتی مانند ترانسفر، بوفه، مینی‌بار، اینترنت پرسرعت، مجموعه ورزشی و مجموعه آبی به‌صورت رایگان استفاده کنند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یک سالن زیبایی و آتلیه عکاسی در مجموعه هتل فعالیت می‌کند. اقامت‌کنندگان هتل می‌توانند از خدمات این بخش‌ها استفاده کنند.

موقعیت هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی در میدان بسیج و در خیابان امام رضا قرار دارد. فاصله هتل تا حرم مطهر بسیار کم است. شما با تاکسی‌های هتل یا چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم برسید. این هتل دسترسی بسیار خوبی به بازارهای اصلی شهر مشهد دارد؛ به همین دلیل موقعیت مکانی هتل قصر برای بسیاری از زائران یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.